Gå til innhold

Er for våt


chr

Anbefalte innlegg

Litt flaut å skrive inn her, men er desperat etter hjelp.

Har de siste årene hatt et problem med at jeg rett og slett er for våt nedentil ved sex. Selv om jeg ikke er opphisset i det hele tatt. Er så våt at jeg nesten ikke kjenner at partneren min er inne i meg. Dette er blitt et større og større problem etterhvert. Partneren min merker også at det er for vått. Vi klarer fint å snakke om det.

Har både brukt p-ring, mnipille og ikke brukt noe i det hele tatt.

Har også i mellomtiden vært gravid. Fødselen har også gjort sitt til at de bare er blitt verre.

Er det egentlig noe middel man kan bruke for å bli "tørrere."

Eller må jeg bare vente til overgangsalderen, som nok er en stund til.

Er dte noen andre som har samme problem, aldri hørt om andre som har dette problemet liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt flaut å skrive inn her, men er desperat etter hjelp.

Har de siste årene hatt et problem med at jeg rett og slett er for våt nedentil ved sex. Selv om jeg ikke er opphisset i det hele tatt. Er så våt at jeg nesten ikke kjenner at partneren min er inne i meg. Dette er blitt et større og større problem etterhvert. Partneren min merker også at det er for vått. Vi klarer fint å snakke om det.

Har både brukt p-ring, mnipille og ikke brukt noe i det hele tatt.

Har også i mellomtiden vært gravid. Fødselen har også gjort sitt til at de bare er blitt verre.

Er det egentlig noe middel man kan bruke for å bli "tørrere."

Eller må jeg bare vente til overgangsalderen, som nok er en stund til.

Er dte noen andre som har samme problem, aldri hørt om andre som har dette problemet liksom.

Trur ikke det går og bli for våt!

Trur heller det er du som er for slapp i høna, kjøp deg noen vagina vekter og begynn og tren knipeøvelser.

Ikke bare bra for sexliver,veldig bra for og motvirke/forsinke inkontinens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestegutt
Trur ikke det går og bli for våt!

Trur heller det er du som er for slapp i høna, kjøp deg noen vagina vekter og begynn og tren knipeøvelser.

Ikke bare bra for sexliver,veldig bra for og motvirke/forsinke inkontinens.

Dette er nedturen med å spørre etter hjelp på ett offentlig forum, du får slike idiotsvar som dette fra folk som ikke har peiling på hva de snakker om.

Jeg synes du skal ta dette opp med legen din, det er faktisk fullt mulig å bli så våt at friksjonen blir veldig nedsatt. Mindre friksjon fører til mindre følelse. Både for deg og han.

Ring og bestill time og hør hva du kan gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nedturen med å spørre etter hjelp på ett offentlig forum, du får slike idiotsvar som dette fra folk som ikke har peiling på hva de snakker om.

Jeg synes du skal ta dette opp med legen din, det er faktisk fullt mulig å bli så våt at friksjonen blir veldig nedsatt. Mindre friksjon fører til mindre følelse. Både for deg og han.

Ring og bestill time og hør hva du kan gjøre. :)

Helt enig.

"Slapp i høna" er ikke akkurat konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Det går fint ann å bli veldig våt og da blir friksjonen mindre også og man kjenner mindre. Jeg blir også så mye våt ! Men heldigvis så kjenner jeg han fordet, så det er ikke så veeeeldig masse. Men av og til så blir jeg nesten irritert for jeg blir så våt!!Men heldigvis så liker typen det og blir mer opphisset av det. Han synes det blir ubehagelig om jeg ikke er så våt for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nedturen med å spørre etter hjelp på ett offentlig forum, du får slike idiotsvar som dette fra folk som ikke har peiling på hva de snakker om.

Jeg synes du skal ta dette opp med legen din, det er faktisk fullt mulig å bli så våt at friksjonen blir veldig nedsatt. Mindre friksjon fører til mindre følelse. Både for deg og han.

Ring og bestill time og hør hva du kan gjøre. :)

Hva gjør at du har så veldig mer peiling?

Hun skriver hun har født ett barn osv, det gjør jo akkurat ikke underverker for høna da???

Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hva gjør at du har så veldig mer peiling?

Hun skriver hun har født ett barn osv, det gjør jo akkurat ikke underverker for høna da???

Har født flere barn og er stram og fin enda jeg da!! Så det å bli våt har da ingenting å si at du er vid!!! Du er jo ikke automatisk vid bare for at du er ekstra våt??? HALLO!!

Sitatet og kommentar er redigert. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født flere barn og er stram og fin enda jeg da!! Så det å bli våt har da ingenting å si at du er vid!!! Du er jo ikke automatisk vid bare for at du er ekstra våt??? HALLO!!

Unnskyld min uvitenhet!

Skal aldri plage dette forumet med mine helt bak mål svar..unnskyld igjen :fnise:

Sitatet er redigert. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør at du har så veldig mer peiling?

Hun skriver hun har født ett barn osv, det gjør jo akkurat ikke underverker for høna da???

Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

En du, er du her inne for å lage kvalme du eller??? :kjefte:

Hun du kritiserer anbefaler henne om å gå til lege for å få riktig veiledning, å du!! De som har født et barn eller to, er faktisk like trange som de som ikke har født. Ta deg en liten ringerunde om det temaet her så får du deg en liten overaskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du, er du her inne for å lage kvalme du eller??? :kjefte:

Hun du kritiserer anbefaler henne om å gå til lege for å få riktig veiledning, å du!! De som har født et barn eller to, er faktisk like trange som de som ikke har født. Ta deg en liten ringerunde om det temaet her så får du deg en liten overaskelse!

Trur du jeg er helt jomfru eller,har hatt mange av både de som ikke har født og de som har født både 1og 4 barn.

Merker jo at det er forskjell på de!

Bare så det er sagt, jeg er ikke en 14is som svarer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du jeg er helt jomfru eller,har hatt mange av både de som ikke har født og de som har født både 1og 4 barn.

Merker jo at det er forskjell på de!

Bare så det er sagt, jeg er ikke en 14is som svarer her.

Ehhh, ja, sliter jo litt med "hva du er" for det er ganske tragiske komentarer du slenger ut av deg ang dette..... :filer:

Jeg tror helt ærlig at hadde du vært på 2 forskjellige damer som du ikke viste noe om, ei med et barn og ei uten barn, så hadde du ikke merka forskjell... :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, ja, sliter jo litt med "hva du er" for det er ganske tragiske komentarer du slenger ut av deg ang dette..... :filer:

Jeg tror helt ærlig at hadde du vært på 2 forskjellige damer som du ikke viste noe om, ei med et barn og ei uten barn, så hadde du ikke merka forskjell... :kaffe:

Selvfølgelig!!

Dumme meg...dere vet jo selvfølgelig alt om meg,jeg har jo ikke følelse i pikken min,jeg kan jo slettes ikke føle om det er trangt eller vid.

Herregud! Skal dere ha rett i alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Litt flaut å skrive inn her, men er desperat etter hjelp.

Har de siste årene hatt et problem med at jeg rett og slett er for våt nedentil ved sex. Selv om jeg ikke er opphisset i det hele tatt. Er så våt at jeg nesten ikke kjenner at partneren min er inne i meg. Dette er blitt et større og større problem etterhvert. Partneren min merker også at det er for vått. Vi klarer fint å snakke om det.

Har både brukt p-ring, mnipille og ikke brukt noe i det hele tatt.

Har også i mellomtiden vært gravid. Fødselen har også gjort sitt til at de bare er blitt verre.

Er det egentlig noe middel man kan bruke for å bli "tørrere."

Eller må jeg bare vente til overgangsalderen, som nok er en stund til.

Er dte noen andre som har samme problem, aldri hørt om andre som har dette problemet liksom.

Hei jeg har det på akkurat samme måten. er kjempe våt under samleie selv om jeg ikke er opphisset og kåt. har vært hos leger man de sier det ikke er noe galt med meg. jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å ha sex, for kjenner nesten ingenting. værken jeg eller kjærestn min. dette tærer veldig på forholdet. har du fått noe hjelp?

mvh jente 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Pirrevirr

Er nok ett av våre siste tabu akkurat dette. Dere som innrømmer problemet er ikke alene i hvert fall, jeg har det på samme måte. "Midlertidig" løsning har blitt å alltid ha med håndkle i senga, så stopper vi og tørker litt underveis.

At man kan bli "slapp i høna" etter fødsler er vel en sannhet det, spesiellt etter tunge og kompliserte fødsler. Jeg er en av dem som merker forskjell og påstår på ingen måte at jeg er like stram og flott som før. Likevel fortjener vel også jeg et godt sexliv. Og uansett årsak til problemet er det fint med konstruktive og gode råd, ikke sleipe og nedverdigende kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym1538

Men finnes det noe man kan ta for å bli mindre våt? Synes ikke selv at det er noe videre å bli så våt FØR sex at man blir fuktig på innsiden av lårene. Har ikke fått noen klager på det, men for min egen del kunne jeg ønske at jeg ble litt mer "normal" fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pirrevirr

Ta kontakt med gynekolog og fortell om problemet ditt. Kan jo hende det er litt urin du lekker, selv om du ikke føler at du tisser på deg direkte? I så fall finnes det medikamenter mot stressinkontinens som det kalles. Dette kan du også spørre fastlegen din om å få skrevet ut. Er det våte vanlig, blankt og seigt som naturens glidemiddel eller er det mer vannaktig?

Har du livmorfremfall etter barnefødsel? Dette kan ha en viss sammenheng har jeg skjønt. Jeg har vært hos gynekolog og ble videre henvist til avd. for kvinnesykdommer. Dette ble en positiv opplevelse, da jeg ble tatt veldig på alvor. Jeg kommer til å få et elektrostimulator-apparat som jeg skal bruke til å trene skjedemusklaturen med. Om det er veldig kraftig fremfall kan man være kandidat for operasjon. Videre anbefaler jeg deg å være kreativ når det kommer til stillinger. For min del er problemet verst i misjonærstilling, når han "dunker" mot fremre del av skjedeveggen og g-punktet blir stimulert. Langt mindre når han "tar meg" bakfra. Håper du skriver videre her i denne tråden og at det er til litt trøst at du ikke er alene om å slite med dette. Jeg har all forståelse for at det er kjipt å miste en del av gleden med sexlivet. Følger gjerne med videre om du forteller hvordan det går. Lykke til så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut å skrive inn her, men er desperat etter hjelp.

Har de siste årene hatt et problem med at jeg rett og slett er for våt nedentil ved sex. Selv om jeg ikke er opphisset i det hele tatt. Er så våt at jeg nesten ikke kjenner at partneren min er inne i meg. Dette er blitt et større og større problem etterhvert. Partneren min merker også at det er for vått. Vi klarer fint å snakke om det.

Har både brukt p-ring, mnipille og ikke brukt noe i det hele tatt.

Har også i mellomtiden vært gravid. Fødselen har også gjort sitt til at de bare er blitt verre.

Er det egentlig noe middel man kan bruke for å bli "tørrere."

Eller må jeg bare vente til overgangsalderen, som nok er en stund til.

Er dte noen andre som har samme problem, aldri hørt om andre som har dette problemet liksom.

Merkelig problem - blir som om menn skulle skrevet at de får altfor " hard " erreksjon . Og det er da virkelig ikke noe problem , heller positivt .

Jeg blir også kjempevåt , har alltid vært slik...men går ikke rundt å skryter av det ...he he selv om jeg bare har fått positive kommentarer om det - men har aldri sett på det som et problem for MEG , da jeg ikke opplever redusert følelse pga det .Sikkert forde jeg ikke er vid i utganspunktet og alltid har hatt et " følsomt " underliv .

Mannen kan merke mindre friksjon om jeg er veldig våt , men jeg merker det ikke selv . Er kjempe følsom selv , selv om jeg er kjempe våt .

Logisk , jo mer kåt man er , jo mer følsom er man i utgangspunktet , og jo mer nyter man jo vanligvis sexen .

Tror ditt reelle problem TS må være at du har et lite følsomt underliv og kanskje dårlig trente muskler / slappe underlivsmuskler kanskje ? Og ikke våtheten i seg selv som er problemet .Og om du vil , er det jo bare å tørke vekk litt av det overflødige før sex .

Som sagt , en god del nerver i underlivet følger muskelbanene i underlivet . Er musklene slappe , vil du selvfølgelig oppleve redusert følsomhet , naturlig nok .

Prøv knipeøvelser ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig problem - blir som om menn skulle skrevet at de får altfor " hard " erreksjon . Og det er da virkelig ikke noe problem , heller positivt .

Jeg blir også kjempevåt , har alltid vært slik...men går ikke rundt å skryter av det ...he he selv om jeg bare har fått positive kommentarer om det - men har aldri sett på det som et problem for MEG , da jeg ikke opplever redusert følelse pga det .Sikkert forde jeg ikke er vid i utganspunktet og alltid har hatt et " følsomt " underliv .

Mannen kan merke mindre friksjon om jeg er veldig våt , men jeg merker det ikke selv . Er kjempe følsom selv , selv om jeg er kjempe våt .

Logisk , jo mer kåt man er , jo mer følsom er man i utgangspunktet , og jo mer nyter man jo vanligvis sexen .

Tror ditt reelle problem TS må være at du har et lite følsomt underliv og kanskje dårlig trente muskler / slappe underlivsmuskler kanskje ? Og ikke våtheten i seg selv som er problemet .Og om du vil , er det jo bare å tørke vekk litt av det overflødige før sex .

Som sagt , en god del nerver i underlivet følger muskelbanene i underlivet . Er musklene slappe , vil du selvfølgelig oppleve redusert følsomhet , naturlig nok .

Prøv knipeøvelser ....

+ du sier du ikke er tent / kåt selv om du er våt . Da har jo du et LYST PROBLEM / PROBLEM MED KJØNNSDRIFTEN DIN , som naturlig nok gir redusert evne til å nyte sex .

Er umulig å nyte sex - om man ikke har lyst eller ikke er kåt . Prøv å finn ut først - hvorfor du ikke er kåt / tent når du likevell er våt ?

Merkelig . Hos meg har det alltid en sammenheng med at jeg er kåt . Blir aldri våt uten at jeg føler meg kåt også .

Kanskje du har uvanlig mye utflod pga betennelse / sykdomstilstand i underlivet , som ikke er vanlig skjedesekret som utskilles når man er kåt .

Har du født barn - kan det være årsak til både redusert lyst og følsomhet pga fysiske endringer med kroppen etter fødsel og hormonendringer etterpå - DESVERRE . Har hørt om mange som opplever sex slik ....etter en fødsel . Alltså som mindre deilig rett og slett .Synd men sant .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...