Gå til innhold

Dere som må vente måneder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke dere turnusleger ved de aktuelle legekontor/sentere?? :lete:

Jeg har vært hos fastlegen min 1 gang, alle andre ganger drar jeg til turnuslegene. Da kan en også ofte få time samme dag.. :jepp:

Eks: På mandag fant jeg ut at jeg ville kvitte meg med p-staven og jeg ville prøve diane for å få bukt med hudproblemer samtidig som jeg da trengte ny prev.

Ringe inn til legekontoret og sier hva det gjelder og spør når jeg kan komme, hun sier at visst jeg vil til fastlegen kan jeg få time i slutten av desember/begynnelsen av januar. Også sa hun at visst jeg kunne gå til turnuslege kunne jeg komme på onsdag.

Og der var jeg igår. :jepp:

Det må da være flere legekontorer som opererer med turnusleger??

Disse sitter jo på samme journalene som fastlegen så det er jo egentlig ett fett hvem man prater med .... :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe av det samme på mitt legesenter. Fastlegen min er veldig opptatt, men fikk tilbud om turnuslege og da samme uka. Eneste problemet er at denne turnuslegen virket ganske uerfaren og usikker, kanskje jeg kom dit veldig tidlig i praksisen hans... Men følte det litt som at jeg ba om ting og fikk det uten så mange spørsmål (men var jo ikke så kompliserte ting jeg skulle ha hjelp til da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...