Gå til innhold

Twin Peaks


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Noen som har sett på dette???

Har lyst til å kjøpe meg serien på dvd, men ikke hvis det er dårlig selvfølgelig..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serien er helt fantastisk! Men smaken er jo ulik, så det er jo vanskelig å si om du vil like det eller ikke uansett hva andre her på KG måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv er jeg blodfan, men må advare om at denne serien er ikke som andre serier... den er ganske sær :fnise:

men dersom man f.eks. har sett andre ting david lynch har gjort og liker det, så kjør på! persongalleriet i TP er rett og slett priceless!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Twin Peaks var vel tross alt serien som gjorde meg, som egentlig aldri har skjønt tingen med David Lynch, til David Lynch fan ;) Så må påstå at man ikke nødvendigvis trenger å like han på forhånd!

Serien er fantastisk (min subjektive mening), men hvis du er usikker så går det jo an å bare kjøpe første del av sesong 1, så kan du sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri hørt om. Jeg trenger egentlig en ny serie til mørke vinterkvelder. Kanskje noen kan fortelle litt mer om den. Hva handler den om? Spenning? Action? Komedie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig en dramaserie. En ung kvinne ved navnet Laura Palmer blir drept i en liten by nær grensen til Canada som heter Twin Peaks. En FBI-agent kommer opp og i samarbeid med det lokale sheriffkontoret skal de forsøke å løse mordgåten.

Dette er da i blandet vanvittig humor, absurditeter, surrealisme, overnaturlige elementer og den psykologiske/spirituelle verden på innsiden av FBI-agentens hode.

Og mer vil jeg ikke si. ;)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Tabris! Du sa akkurat nok til at jeg ble litt nysgjerrig. Og siden sesong 1 kostet kun 159,- på cdon.com så er den nå på vei hjem til meg (snart iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg husker da serien gikk på tv. Min mann og jeg laget en stor plakat som vi hengte opp på kjøkkenet. Vi skrev opp alle personene i serien og streket opp alle forbindelsene dem imellom. Plakaten minnet etterhvert ganske mye om "The Chart" i L Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se den, men vet ikke om jeg tør. Så den da jeg var bittelitt for ung, og har mareritt om Bob ennå.

Har forsåvidt det samme forholdet til spøkelsesepisoden i Jakten på Spektralsteinene også. Så kanskje bør jeg bare sette meg ned og se den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...