Gjest Gjest_sol_* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Pleier dere jenter å barbere dere nedentil..?? Gode tops til å unngår røde prikker og sårhet mottas med takk
Gjest Moonshadow Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Rens med klorhexidin eller pyrisept etter barbering. Det funker i allefall for meg.
Gjest Dolce Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 De har en egen rensegelè for bruk etter intimbarbering på Kondomeriet som skal redusere/fjerne (røde) nupper.
kheira Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Alltid! Bruker "manne"høvel og varmt vann, og har ikke plager med røde prikker. Bare hvis høvelen begynner å bli sløv..
Gummiloppa Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har aldri fått røde nupper når jeg har barbert meg, men jeg smører meg inn med vibratorrens (ja ) etterpå for å desinfisere Endret 13. desember 2007 av Tillepike
LilleCanCan Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg vokser meg. Md's peeling er bra å bruke der nede etter barbering/voksing.
hjertesukka Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Etter en kraftig og svært ubehagelig soppinfeksjon "der nede", har jeg sluttet å barbere meg.- Siden jeg har lest på nettet at det kan ha en samme heng.-Og gått til innkjøp av fornuftige bomullstruser. Ikke så sexy, men kjæresten sier han liker meg uansett. Heller på den sikre siden, enn det sopphelvetet.
Gjest Kikyo Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 hei, brukte vribratorrens før, men etter å ha hørt om at mild deodorant funker, har jeg beynt å bruke det, bruker Niva Pearl beauty, den er lite alkohol i, så den irriterer ikke. og med en gang du merker at det på en måte "river" i hårene når du barberer deg, bytt barberblad!! fort! bruker også som nevnt lenger oppe mannehøvel men damehøvel andre plasser.. men dette funker for meg, du må bare prøve deg fram
Gjest Indo Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 shaver alltid i dusjen under varmt vann, og mannehøvel er best..har aldri nupper
Daiquiry Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 jeg barberer meg alltid, og bruker HTH etterpå. Funker veldig bra!!
Gjest Frøken Titt Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Jeg vokser meg. Bruker vib.rens og peeling for å unngå nupper, men hos meg kommer dem for det. Uansett. :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Jeg var VELDIG plaget med røde nupper og betente hårsekker/kviser før. Men etter at jeg begynte å barbere hver dag har det blitt mye bedre. Det er som om huden blir vant til det på en måte. Nå bruker jeg mannehøvel og vanlig dusjsåpe, og barberer meg hver morgen i dusjen. Null nupper/kviser!
Snuppa 81 Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Alltid! Bruker "manne"høvel og varmt vann, og har ikke plager med røde prikker. Bare hvis høvelen begynner å bli sløv.. Samme her.. Og istedet for barberskum bruker jeg bare dr.greve.. Genialt..
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Skin recovery cream fra Avene er helt super å bruke etter barbering. Trekker fort inn uten å være klissete.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 Pleier dere jenter å barbere dere nedentil..?? Gode tops til å unngår røde prikker og sårhet mottas med takk Nei og nei. Svar nummer to kan ha sammenheng med svar nummer 1. To år siden jeg sluttet med slaveriet. Og mannen er MINST like glad som jeg som sparer mye tid, svie og kløe. Bikinilinjen blir tatt med voks når det er behov, dvs når jeg går i bikini.
Gjest pjanola Skrevet 15. desember 2007 #17 Skrevet 15. desember 2007 Nei. Skjønner ikke poenget med å bruke masse tid og ressurser på å se ut som en ribbet høne. Dessuten klør det. Stusser litt med saks innimellom, og tar bikinilinjen med høvel og såpe.
Gummiloppa Skrevet 15. desember 2007 #18 Skrevet 15. desember 2007 Ser ikke ut som en ribbet høne... Lar det være igjen en trekant, men fjerner alt på kjønnsleppene
Huldriél Skrevet 15. desember 2007 #19 Skrevet 15. desember 2007 Fjerner alt, bortsett fra en liten stripe så jeg ikke føler meg som ei lita skolejente. Bruker Dr. Greve skum eller vanlig intimvask, og får ikke røde prikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå