Gå til innhold

sår nedentil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg trenger råd, er så sår og klør nedentil. Har brukt canesten både pille og krem før, men ikke gått til innkjøp av dette enda. Har bare brukt kremen en gang innimellom uten særlig virkning.

Har også små åpne sår på de yttre kjønnsleppene, tror det kommer av at eg klør meg veldig.

Er det noen som har kjerringråd mot dette??

Må visst bare komme meg på apotek å kjøpe ny canesten pille å håpe på at det virker.

Hører dere skriver om bakteriell vaginose...hva er egentlig dette, hva kommer det av og hva er behandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha en virkning av canesten må du bruke det hver morgen og kveld i flere dager. Ellers vil det kun ha en liten virkning akkurat der og da.

Bakteriell vaginose merkes best ved en vond lukt fra underlivet som kan minne om råtten fisk.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Jeg trenger råd, er så sår og klør nedentil. Har brukt canesten både pille og krem før, men ikke gått til innkjøp av dette enda. Har bare brukt kremen en gang innimellom uten særlig virkning.

Har også små åpne sår på de yttre kjønnsleppene, tror det kommer av at eg klør meg veldig.

Er det noen som har kjerringråd mot dette??

Må visst bare komme meg på apotek å kjøpe ny canesten pille å håpe på at det virker.

Hører dere skriver om bakteriell vaginose...hva er egentlig dette, hva kommer det av og hva er behandlingen?

har du hatt sex uten kondom? kan være tegn på herpes.

Skrevet

Jeg har noe av det samme som deg. jeg klør meg nesten ihjel i perioder, holder på som værst 2-3 dager før det dabber av, og er borte 2-3 uker, også kommer det igjen. Er helst i forbindelse med mens.

Jeg har ikke vært hos legen med det (redd og panikk), har brukt tonnevis med canesten.. Men det jeg har gjort (som faktisk hjelper) er å smøre meg med sinksalve og ha på meg truseinnlegg om natten. Er nemlig om natten jeg klør, i søvne. Det hjelper masse for meg ihvertfall. :) men det beste er vel å stikke til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...