bella domina Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er på jakt etter effektivt treningsapparat som kan brukes foran TV eller avis på stuegulvet, og kan lagres uten å ta supermasse plass. Tredemølle/spinningsykkel/stepmaskin e.l.? Tips til modell/butikk? Hva er best - tredemølle eller sykkel? Endret 13. desember 2007 av bella domina
bella domina Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Ingen som har forbrennings/kondisjonsapparat hjemme som de kan anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Sorry for at jeg kupper tråden din. Finnes det sykkelapparater hvor kraften fra syklingen gjøres om til strø? Ville ikke det vært en god ide?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Sorry for at jeg kupper tråden din. Finnes det sykkelapparater hvor kraften fra syklingen gjøres om til strø? Ville ikke det vært en god ide? strø? hva mener du?
bella domina Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Strøm sikkert Tror ikke det blir særlig strøm av det gitt, med mindre man er maratonsyklist
kheira Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Tredemølle er vel bra Typen har nettopp anskaffet seg en, og springer hver morgen. Han har kjøpt den for å forbrenne fett, samtidig som han trener styrke ellers... Han springer ikke på den da, men går så raskt han kan i 1 time for best resultat
Quirky Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Gode tredemøller er dyre og tar mye plass. Elliptiske maskiner og romaskiner krever også en del plass. Jeg har en stepmaskin, og er fornøyd med den. En spinningsykkel vil nok også være et godt valg, både effektivt og lite plasskrevende.
Supramundane Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har hatt en spinningsykkel, og den ble for plasskrevende for min del. Mest fordi jeg da bodde i en svært liten leilighet, men dog... En sånn stepmaskin er et godt alternativ tror jeg. Hvor kjøpte du din?
Supramundane Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 XXL sport har to varianter: XXL alternativ 1 XXL alternativ 2 Litt usikker hvor den store forskjellen ligger.. Er alternativ 1 godt nok?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Alle de tre apparatene du nevner tar jo en del plass. Det finnes tredemøller som kan "slås sammen" når de ikke er i bruk, men kvaliteten på dem vet jeg ikke helt. Hvis det er etter en fødsel kan det jo hende du er litt gåen i bekken og hofter? Da er gjerne ikke løping det beste du gjør, da får du mye støt oppover i kroppen. Sykling er da et mindre belastende alternativ, og like god trening.
Quirky Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 XXL sport har to varianter: XXL alternativ 1 XXL alternativ 2 Litt usikker hvor den store forskjellen ligger.. Er alternativ 1 godt nok? Det du linker til er ministeppere, det er ikke den typen jeg mener. Ministeppere er langt mindre effektive enn vanlige stepmaskiner, men det er jo et (dårligere) alternativ hvis man har veldig liten plass. Jeg har en av denne typen. Kjøpte på G-sport.
FrizzleSizzle Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde stepmaskin før, men fikk problemer med de der "pumpene". De lekket olje og sluttet å gi motstand slik at maskina ble ubrukelig. Nå har jeg elektrisk tredemølle fra XXL, kosta rundt 4000, veldig bra. Stygg og tar stor plass, så jeg har den på låven.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde stepmaskin før, men fikk problemer med de der "pumpene". De lekket olje og sluttet å gi motstand slik at maskina ble ubrukelig. Nå har jeg elektrisk tredemølle fra XXL, kosta rundt 4000, veldig bra. Stygg og tar stor plass, så jeg har den på låven. heldiggris!! jeg vil også ha låve.
bella domina Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ingen låve bor nok litt for tettbygd til det. Men jeg har plass til mer enn en ministepper, som jeg tror ikke ville fungere for meg. Ser for meg en ellipsemaskin kanskje, men det er altså veldig plasskrevende? Stepmaskin innbiller jeg meg trener rumpemuskler mer enn kondisjon?
Quirky Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 En ellipsemaskin tar definitivt mer plass enn f.eks. en spinningsykkel eller stepmaskn. Stepmaskiner gir god kondisjonstrening (i tillegg til å trene rumpa;).
Gjest Annbjørg Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 En ellipsemaskin tar ikke nødvendigvis større plass enn en spinningsykkel... Jeg har en helt enkel ellipsemaskin, som står i stua. Veldig praktisk! Intervalltrening på denne er skikkelig god trening.
bella domina Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. desember 2007 En ellipsemaskin tar ikke nødvendigvis større plass enn en spinningsykkel... Jeg har en helt enkel ellipsemaskin, som står i stua. Veldig praktisk! Intervalltrening på denne er skikkelig god trening. Hva heter den og hvor har du kjøpt den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå