Gå til innhold

besteste pusen er ikke mer

LucidLunacy

Anbefalte innlegg

Pusen min ble syk. Hun fikk slag og sterke epilisi anfall. I dag kunne hun ikke gå og var helt borte så jeg måtte ta henne med til dyrlegen. Det begynte for to dager siden og jeg har grått i 2 dager. I dag lå hun på brystet mitt i en time. Vi bare satt der sammen og klemte og koste. Hos dyrlegen klappet og holdt jeg henne helt til slutten. Vi har vært sammen i 11 år. Jeg kalte henne alltid den besteste pusen på jord. Og for meg var hun det. Hun er begravet i hagen sammen med yndlingskosedyret og en rosenkvarts som står for kjærlighet. Jeg har tent lys og akkurat nå renner tårene. Jeg savner henne så veldig. Det skal bli vondt å legge seg uten at hun ligger på bena mine. Vi pleide alltid også å kose med pannen mot hverandre.

Kjære besteste pusen min, du er for alltid i hjertet mitt. Er så innmari glad i deg. Jeg skal plante den vakreste blomsten jeg vet på graven din fordi du er den vakreste jeg vet. Takk for alt du ga meg. Masse pannekos og kjærlighet til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Har pus selv jeg, og vet hvor innmari glad man blir i en sånn liten pusevenn.

Føler med deg.

Klem, Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsten alle sammen. Det hjelper. I dag har jeg glemt meg og trodd at hun skal komme løpende rundt hjørnet, men ... har da gått og sett ut av kjøkkenvinduet mitt hvor jeg kan se graven hennes. Sendt noen kyss og klemmer ned til henne.

Godt å kunne si dette til noen og vite at noen hører, så takk igjen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Ville bare gi deg en trøste-klem.

Mistet oxo pusen min for noen uker siden, og vet hvordan du har det. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting gjør så vondt som å miste noen man elsker - jeg ble kjempetrist av å lese innlegget ditt. Vet akkurat hvordan du har det - jeg har opplevd det samme selv.

Kos deg med minnene om henne ...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Stor trøsteklem til deg

Her renner tårene som bare det når jeg leser det triste du opplevde :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå fikk jeg vondt langt inni meg.. Har selv to puser, og jeg hadde blitt helt knust om en av de døde ...

Den forrige katten min måtte jeg avlive og det var helt forferdelig

Det er utrolig hvor mye glede de små dyrene gir oss.. Å hvor man sørger når de går bort..

Håper du har det bra etter forholdene, og at pus har det bra der hun er nå....

Føler masse med deg og sender deg en stor trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...