LucidLunacy Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Pusen min ble syk. Hun fikk slag og sterke epilisi anfall. I dag kunne hun ikke gå og var helt borte så jeg måtte ta henne med til dyrlegen. Det begynte for to dager siden og jeg har grått i 2 dager. I dag lå hun på brystet mitt i en time. Vi bare satt der sammen og klemte og koste. Hos dyrlegen klappet og holdt jeg henne helt til slutten. Vi har vært sammen i 11 år. Jeg kalte henne alltid den besteste pusen på jord. Og for meg var hun det. Hun er begravet i hagen sammen med yndlingskosedyret og en rosenkvarts som står for kjærlighet. Jeg har tent lys og akkurat nå renner tårene. Jeg savner henne så veldig. Det skal bli vondt å legge seg uten at hun ligger på bena mine. Vi pleide alltid også å kose med pannen mot hverandre. Kjære besteste pusen min, du er for alltid i hjertet mitt. Er så innmari glad i deg. Jeg skal plante den vakreste blomsten jeg vet på graven din fordi du er den vakreste jeg vet. Takk for alt du ga meg. Masse pannekos og kjærlighet til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. april 2003 #2 Del Skrevet 17. april 2003 :cry: Jeg føler med deg.. Ingenting er så fælt som å miste en man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2003 #3 Del Skrevet 18. april 2003 Har pus selv jeg, og vet hvor innmari glad man blir i en sånn liten pusevenn. Føler med deg. Klem, Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. april 2003 #4 Del Skrevet 18. april 2003 :cry: :cry: Begynner å gråte nå... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 18. april 2003 #5 Del Skrevet 18. april 2003 Klump i halsen og føler veldig med deg. kos fra RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucidLunacy Skrevet 18. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. april 2003 Takk for trøsten alle sammen. Det hjelper. I dag har jeg glemt meg og trodd at hun skal komme løpende rundt hjørnet, men ... har da gått og sett ut av kjøkkenvinduet mitt hvor jeg kan se graven hennes. Sendt noen kyss og klemmer ned til henne. Godt å kunne si dette til noen og vite at noen hører, så takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. april 2003 #7 Del Skrevet 18. april 2003 :cry: uff, føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinarina Skrevet 26. april 2003 #8 Del Skrevet 26. april 2003 Ville bare gi deg en trøste-klem. Mistet oxo pusen min for noen uker siden, og vet hvordan du har det. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 26. april 2003 #9 Del Skrevet 26. april 2003 Ingenting gjør så vondt som å miste noen man elsker - jeg ble kjempetrist av å lese innlegget ditt. Vet akkurat hvordan du har det - jeg har opplevd det samme selv. Kos deg med minnene om henne ... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. mai 2003 #10 Del Skrevet 10. mai 2003 Stor trøsteklem til deg Her renner tårene som bare det når jeg leser det triste du opplevde :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #11 Del Skrevet 10. mai 2003 Å nå fikk jeg vondt langt inni meg.. Har selv to puser, og jeg hadde blitt helt knust om en av de døde ... Den forrige katten min måtte jeg avlive og det var helt forferdelig Det er utrolig hvor mye glede de små dyrene gir oss.. Å hvor man sørger når de går bort.. Håper du har det bra etter forholdene, og at pus har det bra der hun er nå.... Føler masse med deg og sender deg en stor trøste klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå