Gå til innhold

størrelse på penis

Fremhevede innlegg

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg synes at alt mellom 13 og 18 cm. er veldig greit, etter det blir det STORT. Det er ikke noe godt når den bunner meg i alle slags stillinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye fokus på lengden her..men hva med tykkelsen....?

Kan den bli for tynn/tykk? Er tykkelsen mindre viktig enn lengden?

Gjest puselabb
Skrevet
Mye fokus på lengden her..men hva med tykkelsen....?

Kan den bli for tynn/tykk? Er tykkelsen mindre viktig enn lengden?

Tykkelsen er vel igrunn viktigere enn lengden (så lenge den ikke er kjeeempekort, da veier det ikke opp om den er veldig tykk liksom). Har aldri opplevd noen som er verken for tynne eller for tykke egentlig, så jeg har ikke tenkt så mye over det.

Skrevet
Virker som om mange synes 20 er for stort... :tristbla:

Neida. Jeg var redd for store før, pga at jeg fryktet det ville gjøre vondt. Men det går helt fint. Jeg har ingen spesielle preferanser. Alt er fint. :) Det er tross alt ikke penisen som er viktig, men mannen.

Gjest puselabb
Skrevet

Det er stort, men ikke FOR stort.

Gjest Madre Mia
Skrevet

Hvordan i all verden måler dere størrelsen på pikken til mannen deres? Med linjal og målebånd? Noe så idiotisk, ha ha! Synes jeg ser det for meg; midt under forspillet kommer kvinnen dumpende tilbake opp i senga med linjal og målebånd for å sjekke om han holder mål. :hoho:

Og hvorfor? En deilig pikk er en deilig pikk uansett hvordan den er. Det kommer mest an på eieren, spør du meg, og ikke størrelsen. Tøysejenter! Bli voksen...

Gjest puselabb
Skrevet
Hvordan i all verden måler dere størrelsen på pikken til mannen deres? Med linjal og målebånd? Noe så idiotisk, ha ha! Synes jeg ser det for meg; midt under forspillet kommer kvinnen dumpende tilbake opp i senga med linjal og målebånd for å sjekke om han holder mål. :hoho:

Nå er det vel ikke akkurat sånn det foregår :fnise: Jeg og samboeren kan tøyse masse, og det var under en sånn tøysestund i senga hvor vi fant på å måle den. Med målebånd!

Og hvorfor? En deilig pikk er en deilig pikk uansett hvordan den er. Det kommer mest an på eieren, spør du meg, og ikke størrelsen. Tøysejenter! Bli voksen...

Vi gjorde det bare for moro skyld egentlig. Jeg ville aldri funnet på å komme trekkende med et målebånd under forspiller for å sjekke om han "holder mål". Selvfølgelig spiller "eieren" størst rolle!

Skrevet

Mannen min sin er 20 cm og tykk:) Perfekt...kunne ikke tenke meg noe mindre...:)

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Haha, fikk du han til å bruke målband på den?

Selv har jeg 17cm lang og 3,7 bredde xO

Gjest womenwomen
Skrevet
Når jeg tenker kukstørrelse tenker jeg vel så mye tykkelse som lengde.

Når den er over 12cm i omkrets, og over 17cm lang begynner det å bli stort for min del.

Signerer her ! Enig med dama ovenfor . Over 17 cm ... begynner å bli stort ...

Gjest womenwomen
Skrevet
Haha, fikk du han til å bruke målband på den?

Selv har jeg 17cm lang og 3,7 bredde xO

Deilig perfekt pikk har du - ja mener det ! Vær stolt av den du SMILE

Gjest womenwomen
Skrevet

Ja - syns 20 er litt for langt .Men han må jo ikke bruke hele da : )

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg trodde ikke vanlig omkrets var så lavt som 12-13cm?

(min er 17-18cm lang, og er 16 cm i omkrets. Det betyr vel at jeg er nokså stor da?)

Skrevet
Jeg trodde ikke vanlig omkrets var så lavt som 12-13cm?

(min er 17-18cm lang, og er 16 cm i omkrets. Det betyr vel at jeg er nokså stor da?)

Ja, med denne størrelsen er volumet av penisen din ca det dobbelte av gjennomsnittet. Det er omkretsen som er volumskaperen i ditt tilfelle. Det er det kvinner uttaler at de liker.

Skrevet

Bortsett fra det estetiske så synes jeg ikke det er så nøye med penisstørrelse. Det som betyr noe for min del er fasongen. Var sammen med en fyr engang som hadde en veldig oppoverpekende penis. Da ble det litt trøbbel med forskjellige stillinger fordi den "ramlet ut" (bakfra f.eks.)

• 6 måneder senere...
Gjest size
Skrevet

Hm... første gang jeg leste denne tråden var i dag. Har aldri tenkt så mye over dette med størrelse egentlig, men dess mer enn leser dess mere undrer en seg. Jeg har nå faktisk målt penisen min og den er 16 cm lang og 12.5 cm i omkrets. Begynner å tro at den er for liten...?! Eller er den i "normalen"...?! Ingen av mine partnere har ymtet frempå ang. størrelse, men...?!

Skrevet

Alt fra 15 cm lengde, 12 cm omkrets og oppover er stort. Stort nok, ihvertfall :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...