Mirabella83 Skrevet 12. desember 2007 #1 Del Skrevet 12. desember 2007 I dag er den (bitte) lille 25 dager gammel, og hjertet begynner å slå! Milepel! Og fantastisk å tenke på. Hvilke milepeler har du fokusert på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. desember 2007 #2 Del Skrevet 12. desember 2007 12 uker var godt å passere, og da begynte jeg å vente på det første sparket. Det var også moro at mannen kjente spark på utsida. Nå venter jeg på å få komme inn i siste trimester, og så er det permisjon og til slutt termindato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. desember 2007 #3 Del Skrevet 12. desember 2007 Se der ja, nå var jeg visst i en terminklubb jeg ikke hørte hjemme i, men shitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 12. desember 2007 #4 Del Skrevet 12. desember 2007 For meg så blir det neste mandag, da er jeg akkurat over i 2 trimester og faren for å miste avtar Men det som også var stort var når jeg hadde tidlig ul i uke 7 og fikk se bilde av den. Fikk også med utskrift av legen selv om den ikke var mye å se:) Neste milepel blir nå vanling ul og når jeg kjenner liv der for første gang. Tiden flyr jo så fort- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. januar 2008 #5 Del Skrevet 5. januar 2008 For meg var det absolutt en milepæl og passere 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 5. januar 2008 #6 Del Skrevet 5. januar 2008 For meg var det absolutt en milepæl og passere 12 uker Her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå