Eli&Loli Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei, jeg forstuet foten min ganske kraftig i oktober. Jeg har ennå ikke blitt helt bra.. det er smerter som kommer og går, og jeg er ganske ustø når jeg går. noen ganger holder jeg på å tryne.. Jeg skal på skitur til alpene i begynnelsen av januar, og er redd det bare vil gjøre vondt verre...? Har noen råd å gi meg? Burde jeg stå så mye på ski? Er det nødvendig med et legebesøk igjen? Hvor lang tid tar det før jeg er frisk?
Gjest smotti Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har ett svar til alle spørsmålene dine... Gå til legen. Er vanskelig å vite hva du bør og ikke bør .. om du bør stå på ski må du jo kjenne etter på slev, og om det blir verre, det skal du da ikke se bort ifra visst foten ikke er verre.. men som sagt ring legen!
Gjest Ankelskade - AU Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Du skriver du har Forstuet foten. Men har ikke vært hos legen for å bekrefte at det er forstuelse. Det viktigste er å fastslå om det foreligger en skade av leddbåndene på utsiden av ankelen eller et beinbrudd. Et typisk funn ved ankelskader er hevelse foran og under ankelkulen på utsiden av ankelen I følge Pasienthåndboka På den siden kan du lese om ankelskader. Ettersom du har gått slik over en lengre periode, og vil på skiferie etterhvert er det kanskje lurt å ta en tur innom legen din... Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå