Gå til innhold

P-stav (haster)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt p-stav nærmere ett år nå, er egentlig fornøyd bortsett fra at jeg blør nesten hele tiden. Når jeg begynner å blø varer det i ca 4 uker, så stopper det 1-2 uker så blør jeg 4 nye uker. Er drittlei!!! :kjefte:

Skal til legen idag for å prata med han og eventuelt ta ut hele driten.. :sjenert: Vurderer sterkt å gå tilbake til p-piller...

Lurte på om dere her inne som har P-stav kan komme med noen innspill/erfaringer på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg hadde ikke samme problemet, men syklusen ble veldig ujevn det siste året jeg hadde den. Men ei venninne hadde småblødninger konstant i 6 mnd etter å ha satt den inn, da orka ho ikke mer. Så jeg har vel dessverre ikke noen tips eller noe. For jeg var fornøyd jeg :)

Skrevet

Hehe.. Noen som har det greit :jepp:

Men jeg tror jeg har kommet frem til at jeg ikke gidder dette vaset lenger og tar driten ut idag.. :)

Skrevet

Det er mulig at kroppen din trenger mere hormon enn det er i staven for å stoppe mensen. Spør om du kan få prøve provera i tillegg en stund for så å se om blødningene stopper. Jeg har prøvd dette og det funket fint for meg.

Skrevet

Litt for sent... :sjenert:

Tok den ut og kaster meg på pillemarkedet igjen! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...