Gjest smotti Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei. Jeg har hatt p-stav nærmere ett år nå, er egentlig fornøyd bortsett fra at jeg blør nesten hele tiden. Når jeg begynner å blø varer det i ca 4 uker, så stopper det 1-2 uker så blør jeg 4 nye uker. Er drittlei!!! Skal til legen idag for å prata med han og eventuelt ta ut hele driten.. Vurderer sterkt å gå tilbake til p-piller... Lurte på om dere her inne som har P-stav kan komme med noen innspill/erfaringer på dette....
Amalie_85 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Tja, jeg hadde ikke samme problemet, men syklusen ble veldig ujevn det siste året jeg hadde den. Men ei venninne hadde småblødninger konstant i 6 mnd etter å ha satt den inn, da orka ho ikke mer. Så jeg har vel dessverre ikke noen tips eller noe. For jeg var fornøyd jeg
Gjest smotti Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hehe.. Noen som har det greit Men jeg tror jeg har kommet frem til at jeg ikke gidder dette vaset lenger og tar driten ut idag..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Det er mulig at kroppen din trenger mere hormon enn det er i staven for å stoppe mensen. Spør om du kan få prøve provera i tillegg en stund for så å se om blødningene stopper. Jeg har prøvd dette og det funket fint for meg.
Gjest smotti Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Litt for sent... Tok den ut og kaster meg på pillemarkedet igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå