Vici Skrevet 13. januar 2008 #21 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er nok en slik. Men har det siste året begynt å tenke litt, samt merket at klokka tikker. Hele livet mitt har jeg prioritert jobb og karriere. Nå har jeg skaffet meg en jobb som gjør at jeg helt fint skal kunne få barn.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #22 Skrevet 13. januar 2008 Men har det siste året begynt å tenke litt, samt merket at klokka tikker. Har du ikke tenkt før nå?! "Klokken tikker", sier du, men hvor gammel er du da?
Gjest Sekretær og lærer Skrevet 13. januar 2008 #23 Skrevet 13. januar 2008 Før jobbet jeg som sekretær ved et skolekontor, nå er jeg lærer ved en barneskole! Jeg ser jo på meg selv som en karrierekvinne, selv om jeg har fire små barn der hjemme.
Vici Skrevet 13. januar 2008 #24 Skrevet 13. januar 2008 Har du ikke tenkt før nå?! "Klokken tikker", sier du, men hvor gammel er du da? Har ikke tenkt på barn før nå samt å roe ned jobb og stress nei... Er straks 31.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #25 Skrevet 14. januar 2008 Er straks 31. Da er på høy tide å få barn!!
Gjest Huldali Skrevet 31. januar 2008 #27 Skrevet 31. januar 2008 31 er da ingen alder! Mamma fikk søstern da hun var 42 og det gikk så fint, så. Du har god tid! En karrierekvinne er for meg en kvinne som vil opp og fram og klarer det. Hun tjener godt og gjør et godt arbeid. Jeg føler at de "gamle karrierekvinnene" var kvinner som prioriterte jobben framfor familien, men dagen karrierekvinner tror jeg prioriterer begge deler. De er litt superkvinner
Wonders Skrevet 28. februar 2008 #28 Skrevet 28. februar 2008 31 er ikke noe tid! 51 er tid. Herre Gud. Det tar lang nok tid å få en mann man vet man vil være med, forlove, gifte, oppleve...SÅ barn! Ingen nyfødte fortjener en ustabil oppvekst. Karriere kvinner har ofte en annen arbeidsmoral. De jobber fordi det er hobbyen dems etterhvert, de ville blitt rastløse om barn skulle komme å klusse det til! Jeg skal IKKE ha barn på lenge og jeg kan gjerne jobbe til jeg blir 40 før det skjer noe. Å ha barn er den vanskligste oppgaven i verden jo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå