X-up Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har søkt nettstudier på BI. Underkant av en måned siden. Noen som vet når man kan forvente svar? Søknadene blir jo behandlet fortløpende... Er bare utålmodig...
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg trodde fortløpende opptak kun gjaldt ved ordinært opptak. Er du i tvil, så vil jeg anbefale deg å ringe BI og spørre. Du finner tlf.nr. på www.bi.no.
Gjest Sap Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg søkte i noveber og fikk svar i denne uka, jeg antar du får svar også snart:) De sender mail først også får du den samme mailen som brev.
X-up Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Ok, da smører jeg meg med enda mer tålmodighet og venter litt til før jeg evt "maser"... Takk for svar:)
bubbel Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 hva har dere søkt på der ???selv skal jeg lese til bedriftsøkonom på BI Nettstudier
Gjest Sap Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 hva har dere søkt på der ???selv skal jeg lese til bedriftsøkonom på BI Nettstudier Jeg har tatt ett semester på BI, fulltid så nå bygger jeg på med det samme i en annen skole. Manglet ett fag og det tar jeg som nettstudie; markedsføring på bedriftsmarkedet. Markedsføring går jeg på.
X-up Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 har søkt bedriftsøkonomi jeg og... Bubbel, har du fått svar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå