Gjest Silikonia Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Etter 3 barnefødsler, var brystene mine "slitne" i fasongen, og jeg følte meg alt annet enn vel med å ha de slik. Jeg tok derfor en operasjon hvor jeg la inn silikon, og ble superfornøyd!! Ikke ser det unaturlig ut, og jeg har ikke hatt et eneste problem i etertid av operasjonen. ( heldigvis! ) Det jeg lurer på er: Om jeg i fremtiden - av en eller annen grunn - skulle ville fjerne silikoninnleggene - hva skjer da?? Vil de gå tilbake til den fasongen de i utgangspunktet var før operasjonen eller hva er ståa?? Noen som kan svare på dette?
Gjest =tentacle= Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det er sannsynlig at du får mer hengepupper/slappere pupper enn du hadde før operasjon. Innleggene strekker huden og bidrar med tyngde, og i årene hvor du har innleggene, blir du eldre (som alle andre) og hudens elastisitet minker med alderen. Om det blir stor forskjell, vil nok avhenge av hvor store innlegg du har, og hvor elastisk huden din er når/hvis du vil fjerne dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå