Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hey Jeg er ei jente på 16 som som fikk resept på Cerazette idag, siden noen i nær familie har hatt blodpropp. Når jeg åpnet opp ene pakkningen skal det jo være 7 sukkertabletter. Hviken er disse? De nederste? Man skal jo begynne med de den første mensdagen, men om det er en onsdag sto det at jeg skulle bynne med den pillen øverst som det stod ONS på, men hva gjør jeg med mandags og tirsdagspillen min da, kaster de? Håper på svar, fort ;p
Nausicaä Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Disse tar du på slutten av brettet, liksom. Du går rundt, og så tar du de til sist, før du begynner med nytt brett på ONS.
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ok, da vet jeg det Takk for svaret
liv Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 har du 21 piller så skal du ha en ukes opprom, ingen sukkerpiller
Nausicaä Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 har du 21 piller så skal du ha en ukes opprom, ingen sukkerpiller Det er jo det samme om man tar sukkerpiller eller ikke, egentlig. Siden de bare er der for å huske å ta pillene og ikke har noe som helst virkning.
Arwen Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Har cerazette sukkerpiller? Det trodde jeg ikke... Står ikke noe om det i brosjyren hvertfall. Jeg har 28 piller og skal ta en hver dag. Sukkerpiller pleier jo å være merket med en annen farge.
Nausicaä Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Er du forresten sikker på at det er sukkerpiller du skal gomle på? Jeg trodde Cerazette ikke hadde det, men lik "dose" hver dag, som minipillene.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 cerazette inneholder ikke sukkertabletter. Vanlige piller taes hver dag hele mnd. dvs. at man ikke får mensen. Ganske deilig egentlig. Jeg er superfornøyd
Nausicaä Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 cerazette inneholder ikke sukkertabletter. Vanlige piller taes hver dag hele mnd. dvs. at man ikke får mensen. Ganske deilig egentlig. Jeg er superfornøyd Dette gjelder dog ikke alle. Hurra for å få mensen annenhver helg! :kaffe: Lykke til i hvertfall TS! Det går som regel bra så lenge du husker å ta en pille hver dag til omtrent samme tidspunkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå