Gå til innhold

Pene dårligere i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror dette har med fokus og vektlegging å gjøre. Er man veldig opptatt av sitt ytre, så går det på bekostning av noe, tror jeg. Når tilbakemeldingen blir: Pass frisyren eller forsiktig så jeg ikke brekker en negl, da tror jeg kanskje man har feil fokus. Og sexen blir deretter.

Som med mye annet går det på selvtillit og det å være tilstede. Å gi faen i om man tar seg ut i den eller den stillingen og å tillate seg selv å være i nuet.

Derfor er det beste pene mennesker som gir litt blaffen i utseende sitt. Skal det knulles, tenker man ikke på frisyren sin... :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg så en undersøkelse av sammenhengen mellom symetriske (les pene) trekk hos menn og orgasmeferekvens hos kvinner. De mest symmetriske mennene ga kvinnene flere orgasmer under sammleiet, men ikke i større grad under annen sex.

Lurer på om jeg har lest det samme når det gjelder høye menn..

Skrevet
Hehe, håper at observasjonen din ikke er riktig. Ellers så blir det en kjedelig catch 22 situasjon dette her - enten er man pen eller så er man dårlig i senga ;)

:ler:

Jeg er sinnsykt god i senga! Eller forresten.. :lete:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Samme her.

:fnise:

Veldig deilig egentlig å være så hot!

Skrevet

Det kan jo være en sammenheng der, det betyr ikke at det er sant alltid.

Kanskje de såkalte 'super-skjønnhetene' er mer opptatt av seg selv? Det er da de som er pene som også vet at de er pene. Det finnes jo også mennesker som er veldig pene, men vet ingenting om det selv.

Sex er jo ikke bare 'å få' nytelse men også 'å gi', så hvis en er for opptatt av seg selv, den delen hvor en skulle gi kanskje blir litt mindre viktig?

Men jo da, jeg er jo kjempefin og kjempegod i senga selv, så det gjelder ikke.. :erter:

Skrevet

Kanskje disse pene ikke har så altfor stor selvtillit fordi de aldri får vite at de er pene? Komplimenter er forebeholdt mindre pene som ikke tiltrekker seg misunnelse.

Gjest Gjest_kåre_*
Skrevet

Først til minemor: Jo, det går ann å være dårlig i senga, vil gå så langt som å påstå at de fleste norske jentene jeg har vært borti har vært det. Det er først når du treffer en jente som kan sakene sine man skjønner hva man har gått glipp av. De fleste gutta jeg kjenner har erfart ar de kjempefine damene er som å ha sex med en stokk, og er også svært lite "frekke"

Skrevet

jeg har hørt om dette før ja.

jeg er PEN. JA PEN JA. og sinnsykt deilig i senga.

utrolig mange menn som sier at jeg faktisk er den beste de har hatt i senga. men jeg ligger ikke der som en madrass. jeg kan utføre masse :sikle:

Skrevet

jeg har ikke hatt noen enda, men lurer veldig på om jeg kan bli god. men tipper det ligger i hvordan man fremstår, trur ikke jeg er en gud i senga fra dag 1, men har stor interesse for kvinnen i seg selv (mer enn det overfladiske) og tenner sykt på deres orgasme. vet ikke om det er vanlig :sjenert:

er dessverre ikke så pen, og har ikke funnet meg ei enda

G18

Skrevet

Jeg får det ikke til å stemme. De fleste mener jo at selvtillit er en viktig faktor for å være god i senga. Og man skulle tro pene mennesker hadde den selvtilliten..?

Og jeg kan ikke begripe hvordan enkelte kan være helt overbevist om at "jeg er pen, og det holder". Hvor er logikken der liksom? Innbiller meg at det må mangle grunnleggende puleforståelse hos enkelte.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...