Gå til innhold

Høstbrud 08


Laserwater

Anbefalte innlegg

Da var det bestemt! Etter å ha vært forlovet i snart 8 år så var det på tide å gjøre alvor ut av dette og nå har vi hoppet i det og bestilt bryllup!

Har ordnet kirke 27.september, booket lokale til festlighetene, kikket så vidt på kjoler og satt opp liste på hvem vi ønsker å invitere. Forlovere er klart på husbonden sin side, men ikke på min. Vi har to søte brudepiker som jeg er filletante til.. eller.. nå blir jeg ordentlig tante, endelig!

Vi skal kikke på lokalene 22.desember, bli enige om detaljer ang mat og drikke, reservering av rom osv.

Har lyst til å ha levende musikk, vet hvem jeg vil spørre. Også har jeg lyst til å ha noen som kan synge i kirken, det hadde vært så koselig! Men der er jeg litt usikker på hvem jeg skal spørre. Tviler på at Sissel Kyrkjebø har tid, haha.

Det eneste som mangler nå er vel bolle i ovnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Er så moro å lese andre sine dagbøker om ditt og datt, og nå spesielt bryllup. Er så mye som skal ordnes!! Men kirken og lokalet er jo i boks så da er man vel egentlig langt på vei i det store og hele.

Skal spørre venninna til mamsen min som er blomsterdekoratør om hun vil lage buketten min, en litt lang og asymmetrisk en, ikke rund og bolleformet liksom.

Har litt bryllup på hjernen uten at jeg har blitt noen bridezilla, merker at det kribler litt i kroppen ved tanken på hva som skal skje. Jeg liksom, skal JEG gifte meg, hehe. Godt jeg jobber 24/7, så rekker jeg ikke å dagdrømme noe særlig..

Fikk forresten ny jakke av homeboyen på fredag, han kom hjem med en fancy Bergans jakke i min størrelse, jammen er'n snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Man blir jo litt glad og gira når man vet at man skal gifte seg, og jeg vil jo tro at de fleste jenter har en viss idé om hvordan de vil at dagen skal være!! Synes det er kjempegøy jeg å kunne lese i de andre jentenes dagbøker og ta opp tips og råd og ikke minst :skravle: masse masse bryllup!!! :-D For det er jo få andre som orker det her i denne "virkelige" verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig velkomst!

Har tenkt litt på dette med forlovere, jeg har to barndomsvenninner (vi har alltid vært en trekløver) og jeg føler at det ville være naturlig for meg om nettopp disse to var mine forlovere. Men hun ene som også skal gifte seg samme høst har spurt min andre venninne om å være forlover og jeg vet ikke lenger hva jeg synes. Det er smålig av meg å bli lei meg for at jeg ikke ble spurt så det skal jeg komme over, men hvordan ser det ut om jeg spør dem begge to nå da?? Og hvis jeg velger en av dem så blir det også kanskje krøll, siden hun ene allerede har et utdrikningslag og tale som hun skal forberede og hun andre skal jo gifte seg selv bare en mnd før meg! De har vel nok med sitt.. :-(

Kan alltids spørre min fineste hund om hun vil ha æren da.. :hund: Mer lojal støttespiller skal man lete lenge etter. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Lenge siden sist!

Har valgt ut skreddersydd pakkeløsning for selskapet, det blir 3-retters middag og alkohol til maten hvor servitørene skal fylle på under middagen av det folk vil ha. Etter middagen/kaffe avec åpner baren og folk bestiller det de vil ha og da betaler de dette selv. Vi henter inn levende musikk selv.

Fotograf er booket på bryllupsdagen.

Har reservert alle rommene fra lørdag-søndag på pensjonatet (www.dalsroa.no) hvor festen skal være.

Har også ringt presten og dobbelt-bekreftet at datoen fortsatt er i boks :D Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Idag kjøpte jeg kjole! Den er såååå fin, med nydelige detaljer også sitter den som støpt på meg. (Så må ikke legge på meg nå, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...