Gjest Golden Girl Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er det noen som har lagt seg under kniven for å fikse på utseendet? (Da mener jeg ikke av medisinske årsaker, men kun fordi de vil bli penere/mer sexy) Fettsuging, silikonpupper osv. Er det verdt penga? Er det noen som har angret?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har gjort det (silikon), og skal gjøre det igjen. Jeg angret litt de første dagene da jeg hadde enorme smerter til tross for intens paralgin forte-tygging, men det var verdt både smertene og pengene for nå kan jeg endelig gå på stranda i bikini!
Gummiloppa Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 (endret) . Endret 29. oktober 2009 av Tillepike
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Har tatt både silikon, fettsuging og bukplastikk. Ikke fordi jeg var megafeit, men fordi jeg hadde en kropp som jeg ikke følte meg vel i. ( Mye rare gener fra bestemor og denslags som var umulig å trene/slanke bort... ! ) spanderte full pakke på meg selv, som kostet en del, men jeg skal love at tøtta er en helt annen figur i dag - og ikke minst; selvtilliten er gjenfunnet; inegen flere tunge turer til klesbutikken bare for å innse at man må traske til "Stor-mote butikker/avdelinger isteden osv. ) I bedre form har jeg også kommet; klarte ikke tanken på å gå i treningssenter før; følte meg bare utilpass og ekkel. Nå trener jeg 3 ganger i uken. Hadde operasjonene mine i februar i år, og føler meg som et nytt menneske- Stram og fin, ser bra ut og føler meg bra. Jeg ville nok ikke tatt plastisk operasjon i ansiktet mitt - ikke fordi jeg er superfornøyd og ser smashing ut, men fordi det er meg - med både gode gener og dårlige gener. Jeg vil eldes med verdighet, men vil føle meg vel mens det pågår!! Om du velger den type operasjoner - er de som regel vellykket så lenge du velger deg en riktig kirurg for ditt behov; alle er ikke like flinke til å se "deg" og ikke bare "nok en pasient".
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Er vel litt i grenseland. Fikk plasktisk kirurgisk arrkorreksjon betalt av sykehuset etter at operasjonsarret mitt ble veldig ugly. Når ser det heldigvis mer ut som jernbane spor enn tanks spor Skal også inn til vurdering for kjønnsleppe forminskning, men dette er basert på medsinske årsaker.
Lana_86 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har silikon. Angrer ikke på at jeg gjorde det og det var virkelig verdt pengene!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har silikon. Angrer ikke på at jeg gjorde det og det var virkelig verdt pengene! Hvordan blir brystene etter å ha tatt silikon, altså hvordan er de å ta på i forhold osv? Jeg har tenkt en del på å ta det, er bare redd jeg skal angre pga noe sånt..
Gjest Golden Girl Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Har tatt både silikon, fettsuging og bukplastikk. Ikke fordi jeg var megafeit, men fordi jeg hadde en kropp som jeg ikke følte meg vel i. ( Mye rare gener fra bestemor og denslags som var umulig å trene/slanke bort... ! ) spanderte full pakke på meg selv, som kostet en del, men jeg skal love at tøtta er en helt annen figur i dag - og ikke minst; selvtilliten er gjenfunnet; inegen flere tunge turer til klesbutikken bare for å innse at man må traske til "Stor-mote butikker/avdelinger isteden osv. ) I bedre form har jeg også kommet; klarte ikke tanken på å gå i treningssenter før; følte meg bare utilpass og ekkel. Nå trener jeg 3 ganger i uken. Hadde operasjonene mine i februar i år, og føler meg som et nytt menneske- Stram og fin, ser bra ut og føler meg bra. Jeg ville nok ikke tatt plastisk operasjon i ansiktet mitt - ikke fordi jeg er superfornøyd og ser smashing ut, men fordi det er meg - med både gode gener og dårlige gener. Jeg vil eldes med verdighet, men vil føle meg vel mens det pågår!! Om du velger den type operasjoner - er de som regel vellykket så lenge du velger deg en riktig kirurg for ditt behov; alle er ikke like flinke til å se "deg" og ikke bare "nok en pasient". Hva gjør mest vondt? Fettsuging eller silikon?
Aeriana Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Jeg tok øvre- og nedre øyelokksoperasjon i fjor, og er storfornøyd med resultatet. Hadde tunge hengeøyelokk og megaposer under, så mye eldre ut enn det jeg faktisk var. Nå ser jeg våken og opplagt ut, og angrer ikke et sekund. Betalte ca. 20 000.- i Oslo. Det jeg har veldig lyst til nå er å ta liposkulptur/fettsuging rundt midje/hofter, for der har det satt seg fast og det blir jeg ikke kvitt uten at jeg sulter meg ned i 50 kg (men da ser jeg bare helt sjuk ut). Så det har jeg lyst til når lommeboka tillater det.
Lana_86 Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Hvordan blir brystene etter å ha tatt silikon, altså hvordan er de å ta på i forhold osv? Jeg har tenkt en del på å ta det, er bare redd jeg skal angre pga noe sånt.. Tar du under brystmuskelen vil puppene se mer naturlig ut, men de vil bli noe fastere enn naturlige pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå