Gjest glamhudpleier Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 Arkana er en kjent kokkedame på KG Her er oppskriften hennes Min er nesten lik, bortsett fra at jeg ikke bruker kondensert melk eller vaniljeessens. Åja ganske ny her jeg skjønner du..
venus* Skrevet 10. desember 2007 #22 Skrevet 10. desember 2007 har kun teflon og vanlig stål kjeler.. hvordan er det å lage i de? Bruk den i stål. Det går nok greit. -- Til deg glamhudpleier, jeg glemmer at ikke alle har vært på KG siden krigen, sorry
iss Skrevet 12. desember 2007 #23 Skrevet 12. desember 2007 I tilfelle andre nybegynnere skal lage karameller, så anbefaler jeg å bruke en ganske stor kjele... Skjønner at jeg var heldig da jeg valgte den store kjelen, for det blirl ganske mye ut av det lille man har i *prøver å stålsette meg med å ikke røre*
janne84 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 13. desember 2007 :) Dere vil aldri tro det! men i dag fikk jeg til å lage karameller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gjett om jeg er stolt! når står de i kjøleskapet og koser seg. 81 stk ble det, men no skjærte jeg de kanskje litt små.. Noen som vet hvor lenge de kan stå uten å bli ødelagt? *hurra for meg*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå