Gå til innhold

p-ring og bivirkninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

enda et p-ring spørsmål fra min side... sorry folkens, men jeg kjenner ingen andre som bruker d ;)

hvertfall.. hvor lang tid tar d før man merker eventuelle bivirkninger som eksempelvis kviser og kvalme?

jeg har fått resept på bare en ring for å teste om jeg liker den og d gjør jeg så langt, men jeg kommer til å bytte om jeg merker noen bivirkninger. og tingen er at jeg må til legen for å få ny resept ganske snart i så fall (før jeg drar hjem til jul)

så.. merker man bivirkningene fort eller kommer de senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt p-ring i tre år nå og har ikke merket noen bivirkninger. Kanskje hodepine, men det er vanskelig å si om det kommer av p-ringen eller annet. Har også tre venninder som bruke ringen og ingen har merket de bivirkningene du er redd for.

Skrevet
enda et p-ring spørsmål fra min side... sorry folkens, men jeg kjenner ingen andre som bruker d ;)

hvertfall.. hvor lang tid tar d før man merker eventuelle bivirkninger som eksempelvis kviser og kvalme?

jeg har fått resept på bare en ring for å teste om jeg liker den og d gjør jeg så langt, men jeg kommer til å bytte om jeg merker noen bivirkninger. og tingen er at jeg må til legen for å få ny resept ganske snart i så fall (før jeg drar hjem til jul)

så.. merker man bivirkningene fort eller kommer de senere?

Leter selv etter ny prevensjon siden Trionette gikk ut av markedet. Har prøvd Loette, men der mistet jeg all sex lyst og fikk veldig vondt i hode og en god del humør svininger av den. Var til legen i dag og fikk mini pillen Cerazette, etter å ha lest om den her gruer jeg meg en god del til å begynne på den. Har lest en del om p-ringen, men som med alt er det positive og negative. Har hørt fra noen venniner at de føler den. Er redd for at den skal falle ut og redd for å ha sex viss han setter seg fast. Hvordan føler dere det er med den?

Skrevet

jeg har aldri kjent ringen utenom med en gang jeg har satt den inn. Bruker til og med tamponger inne samtidig noen ganger og kjenner ingen ting da heller. Ang å sette seg fast, så har verken jeg eller samboer hatt noe problemer med dette. Var redd den skulle dette ut eller sette seg fast på samboer under sex, men nei den sitter trygt inne. Selvfølgelig er det forskjell på folk, og noen opplever vel at den kan kjennes eller sklir ut. (men det er vel sjeldent)

Skrevet
Leter selv etter ny prevensjon siden Trionette gikk ut av markedet. Har prøvd Loette, men der mistet jeg all sex lyst og fikk veldig vondt i hode og en god del humør svininger av den. Var til legen i dag og fikk mini pillen Cerazette, etter å ha lest om den her gruer jeg meg en god del til å begynne på den. Har lest en del om p-ringen, men som med alt er det positive og negative. Har hørt fra noen venniner at de føler den. Er redd for at den skal falle ut og redd for å ha sex viss han setter seg fast. Hvordan føler dere det er med den?

jeg var også litt bekymret for dette siden legen min var rask å påpeke d, men jeg har ikke kjent den overhodet! jeg merket den i 10 sekunder etter jeg satt den inn og d var d. jeg blir heller bekymret for at jeg ikke kjenner den og måtte innom for å sjekke om den faktisk var der de første dagene :fnise:

hverken jeg eller kjæresten merket den under sex, men han kjenner den så klart når han bruker fingrene. uten at d er noe han bryr seg om. han bare flytter litt rundt på den som han selv sier.

og så er d absolutt heeerlig å slippe tenke på de dumme pillene hver dag!!

alt er selvfølgelig individuet, men jeg synes d er verdt å få en prøveresept på en ring for å teste. kan hende du blir veldig positivt overrasket :)

flere som har bivirkninger-innspill til meg da? :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med hverken bivirkninger eller at jeg har kjent den. Jeg har brukt den i fire år nå.. Jeg begynte med den nettopp av den grunn at den ikke skulle gi noen av de "kjente p-pille-bivirkningene" (lav sexlyst, kviser, vektøkning osv osv osv)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...