Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en del ledige barnehagejobber rundt her jeg bor, er det noen som vet hva lønnsnivået er for assistenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en del ledige barnehagejobber rundt her jeg bor, er det noen som vet hva lønnsnivået er for assistenter?

Jobber selv i barnehage, men er pedagogisk leder. Har ikke verdens beste lønn, men jeg trives utrolig godt. Du blir møtt med små barnefjes fulle av smil og får gode klemmer. Har man en dårlig dag, blir man i godt humør i det de gir deg en klem når du kommer inn døra... Selv om det ikke er den mest betalte jobben i penger, så får du så utrolig mye mer enn i andre jobber.

Er ikke helt sikker på lønna for assistenter, men trur at den ligger rundt 200.000, alt etter ansiennitet. Det kommer og an på hva slags kommune der og om det er privat eller kommunale barnehage..

• 3 uker senere...
Skrevet

Fra 230 000 - 264800 kommer an på ansinitetsberegning

Lykke til!

Skrevet

Tja, minst like mye som en i kassen på RIMI. Da får man utbetalt minst kr 15.000,- netto etter at skatten er betalt.

Forøvrig like mye som alle de med mastergrad som jobber i offentlig kommunal sektor. :filer:

• 2 uker senere...
Gjest blåmobil
Skrevet

ofte står det oplyst lønnstrinn for den stillingen i annonsen, da kan du gå inn på kommunenes(forusatt at det er kommunal bhg) å se på lønnsnivåene der å finne "ditt" trinn.

jeg er fagarbeider,med 4 års erfaring, jeg tjenerca 260 000 kr i året, det er ikke så mye med tanke på jobben vi gjør, men vi siger i lønn ca 2. hvert år..

Skrevet

En venninne av meg har fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, et par års ansiennitet tenker jeg, og 240 000 i året.

Skrevet

Hvis man jobber som ufaglært assistent er lønna omtrent akkurat 200 000 i året, også er det sikkert noen variasjoner avhengig av kommunen. Dessuten får man noe ekstra for ansennitet og alder.

Gjest blåmobil
Skrevet
En venninne av meg har fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, et par års ansiennitet tenker jeg, og 240 000 i året.

det er store variasjoner innad i oslo kommune med lønn til barnehage ansatte, det er synd at det er så stor forskjell i samme kommune. Men er jo også bedre betalt i bærum enn Oslo, men bedre betalt i Oslo enn i Kr.sand..

Skrevet
Tja, minst like mye som en i kassen på RIMI. Da får man utbetalt minst kr 15.000,- netto etter at skatten er betalt.

Forøvrig like mye som alle de med mastergrad som jobber i offentlig kommunal sektor. :filer:

Tragisk, men dessverre sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...