Ciara Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Jeg er syk (influensa) nå, og var syk fredag. Nå er formen på vei opp, og jeg regner med å gå på jobb i morgen. Men saken er denne: Jeg ringte legen min i sted for å avtale tid jeg kunne komme innom for å få sykemelding for fraværet mitt. Der viser det seg at legen min er borte og at de ikke har noen annen lege der i dag som kan ordne sykemelding til meg. Damen jeg snakket med lurte derfor på om jeg hadde anledning til å bruke egenmelding. Det har jeg forsåvidt, men jeg foretrekker å bruke sykemelding når jeg er syk (har overutviklet samvittighet, og sykemeldinger beviser tross alt at jeg har vært syk ). Hun sa jeg eventuelt kunne komme i morgen, hvor de håpet at legevaktslegen var på plass igjen. Men hva hvis ikke han er der? Kan jeg komme torsdag eller fredag og få sykemelding for denne perioden? Dvs hvor sent kan jeg få sykemelding for en periode? Huff, dette ble rørete, håper dere skjønner hva jeg mener
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Når legen min ikke var der en gang jeg hadde behov for sykemelding kom jeg inn til en annen lege. Burde ikke være noe problem da så lenge det er en så synlig sykdom....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå