Gå til innhold

Om du vil finne ut av noe,klarer du det da?


Gjest Mediadronningen

Anbefalte innlegg

Gjest Mediadronningen

Om du har opplevd baksnakking eller rykteuthenging!Tar du tak i det å gjør det du gidder for å finne ut hvem det er koste hva det koste vil? Eller gir du beng?

Om du opplever stalkegjester her inne. Prøver du å finne ut av hvem dette er da? Om det er en bruker som har logget seg ut for å stalke deg for noe! Har du funnet ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

JA!

Jeg bruker alltid å ville komme til bunns med det jeg virkelig undrer meg over, så mitt svar er generelt JA ;)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Stort sett gir jeg blaffen. Det finnes så mye koselig å bruke tiden sin på.

Tillegg: Hvis jeg har opplevd ubehagelige gjester, liker jeg å tenke at det er gjester og ikke utloggede brukere. Da blir man jo bare paranoid.

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ond utlogget bruker
Tillegg: Hvis jeg har opplevd ubehagelige gjester, liker jeg å tenke at det er gjester og ikke utloggede brukere. Da blir man jo bare paranoid.

At dere er paranoide betyr ikke at vi ikke er ute etter dere. Mohahahaha! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne ting gidder jeg ikke bruke tiden m in på. Jeg velger å omgi meg med mennesker som ikke vil meg vondt. I motsetning til mange så har jeg ikke problemer med å kutte ut mennesker som ikke er bra for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Spørsmål 1): Ryktespredning.

Det kommer litt an på hvem som sprer ryktet og hva ryktet inneholder. Jeg har fått forelagt ting sagt om meg via en haug med personer av en venninne der det var åpenbart hvem kilden var og der selv min venninne skjønte at det i beste fall var en total fordreining av sannheten. Siden ryktesprederen allerede pga annen tåpelig oppførsel var strøket av vennelisten lot jeg det bli med den saken.

Hadde ryktet vært fremsatt av en person jeg ville ha kontakt med i fremtiden ELLER vært av en slik karakter at det var til skade ville jeg tatt rede på hvem det var som spredte det og avsannet det.

Spørsmål 2). Stalking på Kvinneguiden.

Jeg har opplevd lite av det. Dessverre har jeg opplevd et par helt idiotiske gjester, men har ikke blitt direkte forfulgt. Jeg driter egentlig oppi om det er en utlogget bruker eller en Gjestus Anonymus Feigus Deluxus som er ute for å ødelegge. Dette er uansett en virtuell virkelighet der man kan fjerne seg dersom ting blir for ubehagelige. I tillegg har vi utmerkede moderatorer som tar jobben med å rydde dersom det blir påkrevet. Noe større vigilante kampanje for å finne ut hvem det evt. var hadde jeg ikke giddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snazaroo

Hvorfor er det egentlig lov å skrive innlegg som anonym da?

Hadde det vært ok å måtte logge inn for å skrive innlegg?

Er ikke så aktiv på forum sider egentlig, men jeg trodde igrunn at man måtte registrere seg for å verifisere at man ikke er en 12 åring som kjeder seg etter skoletid, liksom...?

Hadde det blitt mindre drittslenging her da?

Man tør ikke være så tøff da kanskje?

Skal sies at jeg ikke har vært her så lenge, ikke opplevd verken stalkere eller stygge PMèr ;-D

Men jeg har jo sett opptill flere ganger "gjester" har skrevet tulleinnlegg og ting kun for å provosere da. Og dem klarer jo å provosere oss også, hehe.

Men dersom noen blir sur på meg eller en mening jeg skriver her inne, tror jeg nok at jeg ikke bryr meg om det gitt. Sier jo hva jeg mener, og så får folk bare gjøre hva dem vil med det.

Får mange råd og tips her inne jeg, så jeg er igrunn fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...