Gå til innhold

Skjelver i fingrene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fingrene mine "skjelver" så fælt. Det begynte i går og det er tommelen og pekefingeren min som verst. Jeg kommer ikke på noe jeg kan ha gjort som har anstrengt hånda/fingrene til den grad at det skulle gjøre at jeg ble skjelven....Noen som vet hva det kan komme av? Det er ganske ubehagelig at fingrene "tripper" av seg selv. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du anstrengt hånda di i det siste? Jeg skalv sånn på hånden på fredag og fant ut at det var fordi jeg hadde båret en tung handlepose et par kilometer sånn at hånden var litt "sliten". Skjelvingen gikk over av seg selv.

Men jeg vet jo ikke om dette er tilfelle hos deg.

Håper det går over snart! :)

Skrevet
Har du anstrengt hånda di i det siste? Jeg skalv sånn på hånden på fredag og fant ut at det var fordi jeg hadde båret en tung handlepose et par kilometer sånn at hånden var litt "sliten". Skjelvingen gikk over av seg selv.

Men jeg vet jo ikke om dette er tilfelle hos deg.

Håper det går over snart! :)

Jeg kan ikke komme på noe spesielt anstrengende...Bærte endel på valpen vår igår altså, men skjelvingen burde vel gått over innen nå?

Skrevet

Jeg har det sånn innimellom, uten noen grunn.. Pleier å gå over etter en time eller noe for meg da.. God bedring da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...