Gå til innhold

Stiv nakke med kneppelyder

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jolla_*
Skrevet

Lurer på om det er noen der ute som har opplevd at nakken lager kneppelyder når en vrir på den. Jeg våknet en dag og var veldig stiv på høyre side av nakken og fant ut at hvis jeg sitter lenge i samme stilling med nakken så klikker/knepper det på høyre side når jeg vrir hodet mot høyre. Må neves at jeg sliter en del med stiv nakke og skuldre, men har aldri vært og sjekket dette hos lege.

Er det noen som har lignende opplevelser, og har blitt kvitt disse lydene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om det er noen der ute som har opplevd at nakken lager kneppelyder når en vrir på den. Jeg våknet en dag og var veldig stiv på høyre side av nakken og fant ut at hvis jeg sitter lenge i samme stilling med nakken så klikker/knepper det på høyre side når jeg vrir hodet mot høyre. Må neves at jeg sliter en del med stiv nakke og skuldre, men har aldri vært og sjekket dette hos lege.

Er det noen som har lignende opplevelser, og har blitt kvitt disse lydene?

Har det også slik i perioder med mye stress og stiv muskulatur. Pleier å bruke noen minutter på uttøying og massasje, regner ikke med at det er noe "farlig" - bare stiv muskulatur. Trening hjelper også veldig godt. Merker det med fort hvis jeg ikke får trent som vanlig.

Skrevet

Gå til en kiropraktor. Jeg har fått et nytt liv!

Stiv nakke kan føre til en rekke andre plager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...