Gå til innhold

Ut i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja lenge siden jeg har frekventert byen og utelivet. Så jeg lurer rett og slett på hvilke plasser som er ok i Oslo for oss som er i midten av trettiårene og over. Gjerne et sted man kan danse og som ikke flommes over av fjortiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Hva slags steder liker du da?

Hva slags musikk liker du?

Hvor i Oslo tenkte du på - midt i sentrum eller? :)

Belfri i Lille Grensen er en koselig pub - ikke noe dansing der da ;) men ingen fjortiser der......

Hr.Nilsen er et Jazz sted,(ligger ved Tinghuset) ikke noe dansested det heller altså ;) men ingen fjortiser der heller......

Må nesten ha litt mere konkret av hva du liker osv....

Selv går samboeren min og jeg oftest på "nærpuben" der det er både, mat, musikk (ofte levende) biljard, dans, publiv mm. men det sier jeg ikke hvor er da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Grønland har noen steder som er for godt voksne, men da snakker jeg om kanskje mer for de som er over 40+++++ (Lompa og Ivars :ler2:)

ja så har du Ekebergrestauranten da, men det er vel for dem over 50+++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Burums på Frogner og Smuget i sentrum.

Utelivsbransjen i Oslo har dessverre ikke klart å ta innover seg det faktum at andelen single over 30 år bare øker og øker, folk tar utdanning senere i livet og de får sin første jobb senere enn før. De får også sitt første barn senere (spesielt i Oslo) og gifter seg senere enn i resten av landet.

Dette burde utelivsbransjen ha innsett og skapt kule, urbane nattklubb konsept for generasjon X i 30-årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...