Gjest Keycha Skrevet 9. desember 2007 #1 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå er jeg singel.. Etter en laaaang stund har jeg endelig klart å bryte ut av et fysisk og psykisk ødeleggende forhold. Spørsmålet er, hvor lenge klarer jeg å holde meg unna? Jeg vet at han er alvorlig gal, skikkelig syk, men samtidig er det vanskelig å bryte ut av noe sånt når man er blitt så "vandt" til det. Jeg har blitt slått og sparket, spyttet på, blitt kastet ting på, kalt ting. Han har hatt full kontroll over livet mitt. Jeg er så sliten og deprimert nå. Noen som kan gi meg noen gode råd til hvordan jeg skal starte livet mitt på nytt? Jeg er 23, men føles ut som om jeg er langt over 40... Hilsen alvorlig sliten, med ødelagt selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Del Skrevet 9. desember 2007 Så bra at du har klart å gå ut av et slikt forhold. Du gjore det rette. Jeg var 22 da mishandlingen begynte. Det varte til jeg var 37. Han fortsatte også etter bruddet. Jeg hadde voldsalarm i over et år. Det verste var at vi fikk barn sammen. De har vokst i et voldelig hjem og preges av det fortsatt. Prat med fastlegen din. Få en henvisning til psykolog som kan støtte deg, eller prat med noen på krisesenteret. Ikke la han overtale deg til å komme tilbake. Jeg lot han komme tilbake en gang. Takken for det var ribbensbrudd og blåmerker. Ta vare på deg selv og vær forsiktig! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 10. desember 2007 #3 Del Skrevet 10. desember 2007 Så bra at du har klart å gå ut av et slikt forhold. Du gjore det rette. Jeg var 22 da mishandlingen begynte. Det varte til jeg var 37. Han fortsatte også etter bruddet. Jeg hadde voldsalarm i over et år. Det verste var at vi fikk barn sammen. De har vokst i et voldelig hjem og preges av det fortsatt. Prat med fastlegen din. Få en henvisning til psykolog som kan støtte deg, eller prat med noen på krisesenteret. Ikke la han overtale deg til å komme tilbake. Jeg lot han komme tilbake en gang. Takken for det var ribbensbrudd og blåmerker. Ta vare på deg selv og vær forsiktig! *klem* Jeg har tatt et skritt videre i dag. Nemlig vært hos politiet og snakket med de. Kommer til å melde han innen få dager. Nå er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Del Skrevet 10. desember 2007 Bra at du har kontaktet politiet. Du må være klar over at en anmeldelse kan bidra til en opptrapping av konflikten. Du må være ekstra forsiktig i denne perioden. Du må også være klar over at saken kan bli henlagt hvis du ikke har vitner og han nekter mishandlingen. Men jeg støtter deg 100% i anmeldelsen. På sikt er det det beste. Hvis du får fysiske skader må du få de skikkelig dokumentert, helst med bilder. Håper du får fred fremover. Har du noen å prate med? Det hjelper ofte å fortelle om voldsepisodene gang på gang. Synes du skal prate med fastlegen din og evt. få rekvisisjon til en psykolog med kompetanse på vold og traumer. Håper det ordner seg for deg. *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå er jeg singel.. Etter en laaaang stund har jeg endelig klart å bryte ut av et fysisk og psykisk ødeleggende forhold. Spørsmålet er, hvor lenge klarer jeg å holde meg unna? Jeg vet at han er alvorlig gal, skikkelig syk, men samtidig er det vanskelig å bryte ut av noe sånt når man er blitt så "vandt" til det. Jeg har blitt slått og sparket, spyttet på, blitt kastet ting på, kalt ting. Han har hatt full kontroll over livet mitt. Jeg er så sliten og deprimert nå. Noen som kan gi meg noen gode råd til hvordan jeg skal starte livet mitt på nytt? Jeg er 23, men føles ut som om jeg er langt over 40... Hilsen alvorlig sliten, med ødelagt selvbilde. Dakar Hold deg unna ham, du. Det er det eneste riktige. Finnes mange ok gutter der ute og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå