Gjest Zalomine Skrevet 19. april 2003 #41 Skrevet 19. april 2003 Litt rydding foretatt, la oss holde oss til tema.
Gjest Poirot Skrevet 19. april 2003 #42 Skrevet 19. april 2003 Jeg er en åndssnobb som liker S&H, jeg. Jeg må jo også få være litt kitchy. Ikke vokst opp med det, men nå kjøper jeg det i ny og ned, og koooser meg og ser på bilder. Leser nok av annen fag og skjønnlitteratur ellers, så jeg føler ikke at hodet mitt degraderes av den grunn. Men det bladet som heter Sirkus- DET er dårlig det!!!!! IKKE KJØP!
Tamara Skrevet 20. april 2003 #43 Skrevet 20. april 2003 Åndssnobb? Mulig. Leser Se& Hør avog til, men heller sjeldent. KK er greit nok, Elle og Henne er forferdelig. VG er Se& Hør i svart/hvitt. BB, Tempt. Island og lignende programmer er fullstendig hjernedødt. Min mening. Jeg bryr meg fint lite om at andre folk ser på sånt, men det at de gjør det er for MEG totalt uforståelig. Jeg har selv ALDRI sett BB. Finalen i første runde sto på, for mamma var på besøk og var hekta. Ellers aldri. Selv leser jeg kristen litteratur, bøker om barn/barneoppdragelse og litt poesi. I tillegg leser jeg "vanlige" bøker, som fenger meg. (Geisha, Bokhandleren fra Kabul, alt av John Irving o.s.v) Av blader leser jeg Foreldre& Barn, Mothering magazine (abb. på begge), interiør magasiner og noen ganger KK. Jeg ser da selvfølgelig ikke ned på folk som leser/ ser på ting jeg ikkeliker.
Sharissa Skrevet 20. april 2003 #44 Skrevet 20. april 2003 Jeg leser se og hør og er ikke redd for å si det. Og ser da selvfølgelig ikke ned på andre som gjør det. Ser mere ned på (eller det blir litt feil ser egentlig aldri ned på mennesker) de som leser se og hør men ikke tør å si det, eller folk som kritiserer se og hør- lesere. Folk må da få like hva de vil. Men det selges jo masse se og hør her i Norge da så det må vel også være mange som leser det?
Tamara Skrevet 20. april 2003 #45 Skrevet 20. april 2003 Der er jeg veldig enig med deg, Scarleth. Det er i mine øyne mer HARRY å prøve å være en annen enn den man er, enn å innrømme at man leser f.eks Se&Hør. Jeg ser ingenting galt i å lese Se&Hør! Jeg synes selv det er lite intr. lesning, men det er jo bare min mening.
Retz Skrevet 20. april 2003 #46 Skrevet 20. april 2003 Hvis begrepet åndssnobb innebærer at jeg ikke leser Se & Hør, ikke glor på reality tv, hater onsdagssuppa på tv Norge og synes Sandemo suger, da er jeg en åndssnobb.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #47 Skrevet 20. april 2003 Hvis begrepet åndssnobb innebærer at jeg ikke leser Se & Hør, ikke glor på reality tv, hater onsdagssuppa på tv Norge og synes Sandemo suger, da er jeg en åndssnobb. Meget godt sagt, selv om jeg ser BB. Sandemo suger!! Minnie
Tamara Skrevet 20. april 2003 #48 Skrevet 20. april 2003 Retz! Takler du å forholde deg til at her heter jeg fortsatt Tamara? Ta det heeelt med ro, og pust dypt, så går det nok bra skal du se. Blir det for ille så får du ta deg en pinne. *bekymret*
Retz Skrevet 20. april 2003 #49 Skrevet 20. april 2003 Wow! Den Tamara?! Forøvrig vet du utmerket godt hva jeg mener om forandringer i tide og utide. Jeg får angst og tics og uhumskheter i sjela mi. Ja. Hvor pokker er gal-smilien når jeg trenger den?! :fyrer blås:
Tamara Skrevet 20. april 2003 #50 Skrevet 20. april 2003 Selvfølgelig er jeg DEN Tamara! Det finnes bare en av meg... 8) Ta deg en blås, og slapp av. Kanskje du burde slappe av med å se på BB i kveld? Ja?
Retz Skrevet 20. april 2003 #51 Skrevet 20. april 2003 Det går ikke. Jeg har putta fjernkontroll-batteriene i musa.
Tamara Skrevet 20. april 2003 #52 Skrevet 20. april 2003 REEETZ!!! Nå MÅ du slutte å fore klittene dine med alskens rare greier! Be bongohøvdingen hjelpe deg hvis du er så trengende. Og IKKE skryt til meg om hvor godt det var etterpå. Jeg er enslig, uten sex i sikte og jeg blir 30 i morra. Ingen god kombinasjon. *furte*
Retz Skrevet 20. april 2003 #53 Skrevet 20. april 2003 Vi deler selvsagt bongo som vanlig, Tamara. Klittene er uansett noe flyssete etter ei uke på hytta. Grov fugemasse og sånt. Bursdag i morgen?!
Gjest Zalomine Skrevet 20. april 2003 #54 Skrevet 20. april 2003 Hva om vi holder oss til tema nå? Private samtaler kan dere ta et annet sted, ikke sant?
Retz Skrevet 20. april 2003 #55 Skrevet 20. april 2003 Hva om vi holder oss til tema nå? Vi? Var du også med på avtematiseringa? :o Jadda, jadda. :lusker ut:
Tamara Skrevet 20. april 2003 #56 Skrevet 20. april 2003 Å, kjære... Her tviholdes det på regler og lover, gitt. *lusker ut mens jeg speider etter Bongo`n*
Gjest dorian Skrevet 21. april 2003 #57 Skrevet 21. april 2003 Sandemo suger så mye at også menn..æh..leser henne Men ikke jeg! Ellers er jeg ikke åndssnobbete, og leser bøker for å kose meg. I påsken leste jeg Focault's Pendulum, og den var skuffende, for å si det mildt... Tror man må være forsker på okkultismens historie for VIRKELIG å få noe utav den, jeg orket ikke alle detaljene i alle fall. Nesten like kjedelig som american psycho dorian - kan alt om tvilsomme sekter
Gjest dorian Skrevet 21. april 2003 #59 Skrevet 21. april 2003 Hakke peil Nei, men boken var av Uberto Eco, han som skrev Rosens navn (som er en veldig bra bok!). dorian
Retz Skrevet 21. april 2003 #60 Skrevet 21. april 2003 Ok, da er det ikke "min" Foucault. Han skrev Galskapens Historie, og den har jeg på lån akkurat nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå