Supramundane Skrevet 8. desember 2007 #1 Del Skrevet 8. desember 2007 Kanskje jeg og trenger en plass å skrible ned tanker og annet tull. Kanskje ikke. Men vi får prøve det alikevel! Livet mitt akkurat nå kan oppsummeres med; - god jobb, trives veldig godt - god samboer, trives ufattelig godt Selvfølgelig er det mange detaljer i alt det der, men de to faktorene er de viktigste for meg akkurat nå. Jeg er med andre ord: blid og fornøyd! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk med meg samboeren ut på søndagstur i dag. Han pleier sjelden være vanskelig å be, men i dag var det ekstra lett. Vi gikk den lengste løypen av de faste stedene vi pleier å gå, og brukte vel 1t og 40min. Føles veldig bra! Skal straks sette i gang med søndagsmiddagen, når min kjære har gjort seg ferdig med oppvasken fra gårsdagens taco (se så flink han er! ). I dag er det fiskekaker i brun saus, kokte poteter, gulrot- og makaronistuing! ..så får vi se om det blir noe ekstra snacks til søndagsfilmen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei hei^^) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå