Gå til innhold

Noen som begynner å få mage?


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Merker dere noe til det enda?

Jeg har sett ofte på magen min i det siste, ventet på at det skal begynne å vises. I går da jeg så etter ble jeg så glad. Det vises endelig at je er gravid :rødme: Har ikke fått mye mage men både pappan til den lille og mamman min så det når jeg trakk opp gensern Så spennende alt som skjer nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksene mine har blitt trangere over magen, men har litt mage fra før av så det er vanskelig å se. Men merker det på klærne da. Jeg er andre gangs gravid og de sier det at man merker det tidligere, og det har jeg gjort :) Andre har komentert det, litt stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,vanskelig å si. Kikk innom dagboka mi og sjekk selv;)

Nei altså, jeg vet faktisk ikke jeg. Det er mulig det begynner å bli en ørliten kul der, men det er også mulig det er innbilning. Nå har jeg ikke termin før siste dagen i juni heller da, så jeg er nok litt senere ute enn dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både ser og merker forskjell, men ingen andre, jeg har også litt mage fra før, så tror ikke noen rundt merker noe, selv ikke sambo, men jeg merker det hvertfall veldig godt, ser det ikke så godt. Nesten vanskelig da jo å holde det skult helt frem til jul :fnise:

Men det var veldig deilig på julebordet å bare la magen bli stor etter all maten å bare skylde på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min er litt hardere, det er den, litt godt for meg å kunne kjenne det så jeg ikke bare føler meg litt lubben rundt magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Er magene deres "harde"? Jeg har en eller annen ide om at gravide mager blir litt "harde".

Magen min har i allefall blitt strammere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å merke at magen ble mer fremtredende forrige uke. (Før det har jeg bare følt meg litt oppblåst...)

Jeg også har litt ekstra på magen før. Men det er blitt en kul på den, og både mannen min og jeg merker at magen er hardere enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18.juni, og har fått stooor mage!

Dette er mitt andre svangerskap, og da er det normalt at dt viser ganske fort. Men jeg ser ut som jeg gravid i sjette mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er 17 uker på vei, og her har det syntes leeenge... Selve gravidemagen er ikke så stor, men jeg har disse deilige Pergo-kiloene som samlet seg på magen, alle sammen :frustrert:

Jeg går fortsatt med mine vanlige bukser, men har ikke fått dem igjen på over en måned. Skikkelig kjipt når vi ikke vil at noen skal vite det ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg ble også spurt om det i begynnelsen :fnise:

Men tror enkelte husker det de vil huska. Moren min var visst mye større enn meg når hun var like langt, men det er det visst ingen som husker lenger :fnise:

Nå har jeg ikke fått spørsmål om det på en stund da. Magen er jo stor, men det er jo bare 3,5 måned igjen. så må jo regne med at det synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spørsmålet om det var flere inni der jeg også, men etter ultralyden kunne jeg jo avkrefte det :)

Det jeg får høre nå er: "Du kommer til å få en diiiiiiiger unge!!!" Moro....

I dag lå jeg på sofaen og følte meg litt som en hvalross (jeg har bare gått opp 2 kilo hittil, men det skulle en ikke tro med den magen jeg har nå...), og da spurte onkelen min, som var på besøk: "Ser ut som du skal føde hvert sekund!"

Har tenkt å vente noen mnd til jeg da.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spørsmålet om det var flere inni der jeg også, men etter ultralyden kunne jeg jo avkrefte det :)

Det jeg får høre nå er: "Du kommer til å få en diiiiiiiger unge!!!" Moro....

I dag lå jeg på sofaen og følte meg litt som en hvalross (jeg har bare gått opp 2 kilo hittil, men det skulle en ikke tro med den magen jeg har nå...), og da spurte onkelen min, som var på besøk: "Ser ut som du skal føde hvert sekund!"

Har tenkt å vente noen mnd til jeg da.... :sukk:

:ler:

Her har svigerfamilien hele tiden sagt at vi kommer til å få tvillinger. Irriterte meg litt over det jeg for de sa det hele tiden, he he. Så etter UL kunne vi si at det er bare EN der inne så det så :fnise:

Godt det ikke bare er jeg som føler meg diiger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...