kloakkens Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei ..ehm.. søstre..! Jeg er en gutt på 23 år. Jeg har et veldig stort problem, nemlig at jeg kommer fort.. Da mener jeg ikke 10 minutter fort som mange guter syter over, jeg snakker om toppen 2 minutter, ofte ikke det engang. Jeg er lei av svar om at dette er helt normalt i ung alder, prøv knipeøvelser og start/stopp-teknikker.. Har vært der, men det går rett og slett ikke. Det som virker derimot er alkohol. Dette har ført til at jeg drikker altfor mye, til og med når jeg ikke har lyst. Dette er utrolig trist fordi jeg er nødt til å skjule dette for kjæresten min, og jeg vil jo helst være ved mine fulle fem dagen under akten. Jeg blir så lei meg av å se hvor lykkelig hun er dagen etter jeg har vært full under sex (hun vet seff ikke alltid at jeg er det hvis vi ikke har vært på byen eller noe da naturligvis). Noe som hjelper derimot er en salve som heter xylokain. Den tar bort mye av følelsen på penishodet, men det jeg lurer på er om dette gjør at også hun mister følelse? Det ville jo vært logisk? Har noen noe erfaring med dette. Mister dere følelsen i kjeden av gel`n? Håper på svar før jeg blr alkoholiker
liv Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det er en krem som bedøver huden og brukes mye til milde brannsår og stikk som klør. Tror ikke den skal brukes til innvortes bruk som det heter, så den passer nok ikke til ditt bruk. Men hva med kondom eller gildemiddel som er beregnet på det problemet? Endret 7. desember 2007 av liv
Bokormen Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Xylocaine er bedøvende, og om du smører det på degselv like før du har samleie, vil hun helt sikkert også bli noe bedøvd. Om Xylocaine er heldig å få i skjeden på slimhinnen der, vet jeg ingenting om, men det brukes jo i slimhinnen i munnen uten problemer.
Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Du kan bruke den gelen på slimhinner. Den blir brukt på både kvinner og menn under katetdrisering. Det er et bedøvelsesmiddel, noe jeg hadde blitt sur om kjøresten min hadde puttet inn i meg uten at jeg viste noe om det. Det du kan gjøre, eller som jeg heller ville ha gjort, var å smørt på gelen, latt den få litt virketid, og så ville jeg ha vasket den av. Da har den allerede bedøvd huden, og hun vil ikke bli påvirket av bedøvelsen. Eventuelt så kan du ha på kondom, etter at du har smørt på deg dette. Hm, dette var et forbasket godt påfunn, hvor fikk du det fra gutt?
minienthe Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 mener å huske det finnes et kondom som har et bedøvende middel på innsiden mot penis ? men ja, jeg er enig med de andre her - hvis noen hadde puttet et bedøvelsesmiddel inn i meg uten min viten så hadde jeg blitt forbannet.
Gjest Gjest_kloakkens_* Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 takk for svar.. Jeg vet at det er ufint og har hatt på kondom men den vil hun ike ha noe av fordi hun spiser p-piller.
Trillrund Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 takk for svar.. Jeg vet at det er ufint og har hatt på kondom men den vil hun ike ha noe av fordi hun spiser p-piller. Ikke hvis du forklarer hvorfor heller? Jeg ville ikke hatt noe imot at kjæresten brukte kondom for å få samleiet til å vare lengre. Det må jo være et pluss for begge???
Ginen Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Xylocain trenger noen minutter for å virke. Hva om du hadde tatt det på deg selv, ventet litt til den virker, så tørket av resten, og så pult. Trenger ikke være verre enn det. Så kan du slikke henne først eller noe... Vinn-vinn-situasjon tenker jeg.
Karita Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvordan dere kan råde en ung gutt til å bruke bedøvelseskremen Xylocaine til samleie... Og det med alkoholen mådu hvertfall stoppe med, for på meg virker det som at dud drikker litt selv når hun ikke vet det... Jeg vil anbefale trådstarter å snakke litt med kjæresten sin om dette. Hun vil nok heller sette pris på at du forteller sannheten enn at du driver å bedøver deg selv!! at du kommer fort med henne kan hun jo ta som et komplemang...hehe... Du er jo bare 23 år og det er helt normalt å komme tidlig spesielt i den alderen da alt er nytt og spennende. ellers kan dere jo prøve å øve på litt stoppeteknikker og slikt...
Gjest morten Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Helt ening me deg, salven er ikke skadelig, bruk den å pul lenge!
Stinelin Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Det mest skremmende her er vel bruken av alkohol, xylokain vet jeg ikke mer om enn at jeg har brukt den på myggstikk. Men jeg hadde ikke villet ha det i meg, så innenfor en kondom er sikkert best, evt. vaske det av før du tar henne. Hvordan kan dama di unngå å merke at du har drukket? Folk forandrer seg jo ganske fort etter bare litt alkohol, selv om man tror at man er heeelt fin Løs problemet uten alkohol.
Gjest lilje Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Hei ..ehm.. søstre..! Jeg er en gutt på 23 år. Jeg har et veldig stort problem, nemlig at jeg kommer fort.. Da mener jeg ikke 10 minutter fort som mange guter syter over, jeg snakker om toppen 2 minutter, ofte ikke det engang. Jeg er lei av svar om at dette er helt normalt i ung alder, prøv knipeøvelser og start/stopp-teknikker.. Har vært der, men det går rett og slett ikke. Det som virker derimot er alkohol. Dette har ført til at jeg drikker altfor mye, til og med når jeg ikke har lyst. Dette er utrolig trist fordi jeg er nødt til å skjule dette for kjæresten min, og jeg vil jo helst være ved mine fulle fem dagen under akten. Jeg blir så lei meg av å se hvor lykkelig hun er dagen etter jeg har vært full under sex (hun vet seff ikke alltid at jeg er det hvis vi ikke har vært på byen eller noe da naturligvis). Noe som hjelper derimot er en salve som heter xylokain. Den tar bort mye av følelsen på penishodet, men det jeg lurer på er om dette gjør at også hun mister følelse? Det ville jo vært logisk? Har noen noe erfaring med dette. Mister dere følelsen i kjeden av gel`n? Håper på svar før jeg blr alkoholiker Jeg synes jo det blir litt bakvendt av deg å belage deg på å være avhengig av enten alkohol eller bedøvelse resten av livet i stedet for å bruke tre uker meg start-stopp teknikker og knipeøvelser så du blir mer kjent med din egen reaksjon rett før utløsning, så du kan bremse der og vente før du fortsetter. Det virker som du er litt desperat og redd for å bli dumpet. Stresset saboterer deg nok så du ikke oppnår noen kontroll i samleie-situasjonen. Hvordan har du tenkt å bli bedre til å kjenne kroppen din og hvordan du kan bremse en utløsning når du bedøver deg med alkohol eller krem. Har du tenkt på at du kan bli så stresset av å innstille deg på at du må ha "hjelpemidler" for å klare et samleie -at du ikke får den opp til slutt? Og hvordan kan du ha trent på ulike måter å bremse utløsningen hvis du skjuler problemet for damen? Dessuten- Xylocain vil bedøve henne innvendig, så hun ikke får noen følsomhet under samleiet hun heller... Er det dette du vil oppnå?
Gjest møff Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 jeg har hatt samme problemet for noen år siden å da brukte jeg start stopp metode å alt mulig mn ingen ting funka pga hu hadde meg i lillefingeren og fikk meg nervøs for å komme for fort eller være dårlig i senga, aldri hatt det problemet før jeg møtte henne. så jeg fant ut at det var syken som spillte et puss pga jeg ble nervøs for å komme osv å da ble det vrient pga da begynte jeg å tenke i bærheten av tanken av å komme dermed så begynte jeg og tenke på ting som ikke gjorde meg kåt. du må bare stresse ned og prøve å snakke med dama di om dette å prøve å få henne til å forstå så du ikke er alene i dette . for start og stopp metode eller knip igjenn metode funker bedere om partneren er med på det ta sex som en lek og heller le om det ikke går så bra første gangen, blir hu sur så er det hennes problem. å om hu er vrien så har du jo fingrer til etterpå . alle har dette problemet en gang eller flere ganger i livet
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Kjære deg da, lille gutt. Det er da bedre at du kommer for fort enn at dere knuller og du ikke kjenner noe som helst? Som mann vet jeg helt klart hvilke av de to jeg hadde foretrukket. 1
Stillest vann Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Kjære deg da, lille gutt. Det er da bedre at du kommer for fort enn at dere knuller og du ikke kjenner noe som helst? Som mann vet jeg helt klart hvilke av de to jeg hadde foretrukket. Kunne ikke vært mer enig! Jeg slet med det samme i mange år. For meg var oppskriften denne: 1) Vi hadde lenger forspill - mer rolig runking og suging før samleiet gjorde at jeg varte lenger. 3) Jeg ga blaffen i om vi kom samtidig eller om hun kom i det hele tatt. Merkelig nok ble resultatet at hun kom oftere enn før...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2011 #16 Skrevet 7. januar 2011 Og så er spørsmålet, hva ville dama egentlig syntes om at han hadde bedøvet pikken sin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå