Gå til innhold

Takkekort

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Hva hadde dere tenkt om dere fikk takkekort 1 1/2 år etter bryllupet? Dere får det sånn i juletider med et "julebrev" ved siden av...

:)

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok stusset veldig og lurt på hvorfor det kom så sent. Men hadde ikke tenkt noe mer på det. Hvorfor har dere ventet så lenge med takkekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Jeg hadde nok stusset veldig og lurt på hvorfor det kom så sent. Men hadde ikke tenkt noe mer på det. Hvorfor har dere ventet så lenge med takkekort?

Fotografen ble borte og plutselig kom bildene i posten nå på senhøsten. Da fant vi ut at vi sender de samtidig med julehilsen. Skikkelig flaut dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografen ble borte og plutselig kom bildene i posten nå på senhøsten. Da fant vi ut at vi sender de samtidig med julehilsen. Skikkelig flaut dette :sjenert:

Vel, da tror jeg at jeg faktisk ville skrevet noe om dette i julebrevet, litt sånn humoristisk kanskje? Så forstår sikkert de fleste hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Kanskje jeg skal slipe de litt med sandpapir (konvolutten altså) og gni litt moll på, så tror de at de har vært på avveie siden i fjor jul :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal slipe de litt med sandpapir (konvolutten altså) og gni litt moll på, så tror de at de har vært på avveie siden i fjor jul :ler:

Hvist de er på avveier i posten, noe som skjer av og til, får de neppe moll på seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Hvist de er på avveier i posten, noe som skjer av og til, får de neppe moll på seg :fnise:

:fnise: Er i alle fall bedre sent en aldri :lete:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått takkekort etter at vi var i bryllup i august i fjor. Mannen var tilogmed forlover.... Hadde vi fått det nå som julekort, da vet jeg jammen ikke hva jeg hadde tenkt. Synes det er uakseptabelt begge deler. Når man kjøper en dyr gave så går det i det minste ann å takke ordentlig (det skal man selvfølgelig gjøre selv om gaven ikke er dyr også men... )

Jeg har selv to takkekort som jeg enda ikke har fått sendt selv om det er over et år siden vi giftet oss. Men den ene gaven fikk vi i sommer, og den andre for et par uker siden, så de får bare vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg synes var upassende. Det er ikke i alle tilfeller det er bedre sent enn aldri. Hvis dere likevel veldig gjerne vil sende kortene, synes jeg dere bør gjøre som foreslått over, og skrive hvorfor de kommer så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Kom til å tenke på at jeg var forlover for en venninne av meg. Jeg fikk aldri noe takkekort, men jeg fikk et bilde som jeg og han andre som var forlover var med på, det bildet fikk jeg 1 1/2 år etter bryllupet. Syntes egentlig det var litt i seneste laget, men jeg ble jo ikke sur eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde nok syntes det var veldig rart. (glemte de oss da de sendte ut resten for et år siden, liksom..?) Men dersom dere skriver en artig anekdote i julebrevet om den forsvunne fotograf, så ser nok folk humoren i det. Eller blir det bare rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg vet ikke om noen som har tatt så godt vare på gjestene sine som vi gjorde. Vi hadde hotell og mat til de hele helgen. Jeg er sikker på at de tilgir oss. Kanskje de trodde at vi ikke hadde råd til takkekort etter det bryllupet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes egentlig ikke det var upassende heller. Mye bedre at det kom en at det aldri kom.

Som jeg skrev over: "Jaha, de glemte oss da de sendte ut resten for et år siden, ja. Så koselig..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Som jeg skrev over: "Jaha, de glemte oss da de sendte ut resten for et år siden, ja. Så koselig..."

Det jeg skrev om var at jeg har opplevd det samme (da jeg var forlover for en venninne), synes ikke det var upassende, mye bedre at jeg fikk det.

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Er forresten slekt og venner som har kontakt med hverandre, så de finner fort ut at de ikke er de eneste. Er ingen som har fått før nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy
Vi har ikke fått takkekort etter at vi var i bryllup i august i fjor. Mannen var tilogmed forlover.... Hadde vi fått det nå som julekort, da vet jeg jammen ikke hva jeg hadde tenkt.

Vi giftet oss i august i fjor (siste halvdelen), men forloveren til mannen min har ikke dame så det er nok heldigvis ikke dere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ærlig talt syntes var utrolig rart. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere ikke sendte ut takkekortene med en gang dere fikk bildene. (Eller sendte takkekort uten bilde.)

Du burde helt klart forklare hvorfor det tok 1,5 år. Det er heller respektløst å ikke takke for gaver og oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Hvorfor er det bare de som hadde blitt fornærmet som svarer her? Jeg har sendt med et fint brev, vi takker alle for akkurat det de ga. Det er ikke enda 1 1/2 år, det er litt over et år. Jeg ble som sagt ikke fornærmet da det skjedde med meg, mener enda at det er mye bedre at de kom sent en at det aldri kom. Men jeg er sikkert rar, skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble fornærmet! Hmfr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...