Gjest Stardust Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 http://www.papillonltd.com/frame.html nr 9166 på side 6 ....eller blir det rett og slett for mye? Er veldig usikker, for å være helt ærlig, så nå hadde det vært flott å få mange komentarer på det!!! :D Noen har sagt at jeg mååå ha slør, ettersom det bare er den ene dagen man kan det osv. Men jeg er litt i tvil. Kunne godt ha tenkt meg slør, men tror kanskje det blir ett lite chiffon-helvette utav det hele... :o
Gjest care Skrevet 16. april 2003 #2 Skrevet 16. april 2003 Jeg sier ja. Den kjolen synes jeg du kan ha slør til. Den er så enkel at det burde gå greit.
millamin Skrevet 16. april 2003 #3 Skrevet 16. april 2003 Hei ! Liker kjolen din kjempe godt !!! Jeg skal ha kjole 9168 på side 7 og har valgt slør til. Det kompletterer kjolen på en måte. Det er glassperler på kjolen min og jeg har små stener i sløret - helt fantastisk nydelig !!!! I butikken skulle de ha 1850 for sløret - jeg har sydd mitt eget og bet 158,50. Så konklusjonene er : Du kan absolutt ha slør til !!!!
Gjest Tex Skrevet 16. april 2003 #4 Skrevet 16. april 2003 Definitivt; klart du kan ha slør til. Chiffongslør hadde vært ekstra nydelig, så får du tatt opp igjen stoffet i ermene.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #5 Skrevet 17. april 2003 jeg sier nei. Det blir rett og slett for mye med slør i tillegg til de armene. Men det er nå bare min mening, da.
Gjest Mzfire Skrevet 17. april 2003 #6 Skrevet 17. april 2003 Jeg syns du kan ha slør til den kjolen. Men klart det er jo opp til deg hva du vil bære til slutt. Det er mange slør å velge mellom av både stoff og lengde. Om du har lyst til å bruke slør burde du rådføre deg med noen i en brudesalong. Lykke til
monja Skrevet 17. april 2003 #7 Skrevet 17. april 2003 Min kjole har nesten like armer som din pluss ett lag med organza rundt skjørtet. Jeg tvilte lenge på om slør egentlig var noe for den kjolen, men om jeg skal ha det må det bli et langt slør ala MetteMarit. Så det ikke står ut til kantene.... Tror absolutt du kan ha slør til denne kjolen :D
Johanna Skrevet 17. april 2003 #8 Skrevet 17. april 2003 Synes så absolutt du kan ha slør til den kjolen.
smile Skrevet 21. april 2003 #9 Skrevet 21. april 2003 Synes godt du kan ha slør til denne men velg noe som ikke er så stivt så det står som ei vannfontene som jeg pleier å si. Ha noe "slapt" chiffon alla Mette Marit ja!
brum Skrevet 21. april 2003 #10 Skrevet 21. april 2003 Jeg synes det blir for mye med slør til den kjolen. Den var veldig fin forresten.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #11 Skrevet 21. april 2003 Nydelig kjole, men med de vakre ermene blir slør overflødig, sats heller på en vakker oppsatt frisyre med feks. perlepynt. Less is more :kgsmil: Minnie
Gjest Liten Skrevet 21. april 2003 #12 Skrevet 21. april 2003 Du kan nok ha slør til den, men jeg er enig med Minnie her - tror den blir finere uten. Og enig med resten, fin kjole!
stinina Skrevet 21. april 2003 #13 Skrevet 21. april 2003 :D Jeg syns absolutt du kan ha slør...kjolen er enkel og da ingen problem med slør. Kjolen du har valgt er kjemmmmpe fin (har tittet på den selv) Har falt veldig for pappilon 9168 :D
it Skrevet 21. april 2003 #14 Skrevet 21. april 2003 Kjolen er kjempefin men jeg ville ikke ha valgt å ha slør til denne kjolen.
Felix Skrevet 21. april 2003 #15 Skrevet 21. april 2003 Jeg tror det kan bli litt mye? Vakkert hår, med romantisk hårpynt kan kanskje være vel så vakkert til din romantiske kjole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå