*Lene* Skrevet 6. desember 2007 #1 Del Skrevet 6. desember 2007 I dag har jeg vært på UL, og fikk se ett knøttlite embryo, på 2 cm, og ett hjerte som dundra i vei i hundre Alt så bra ut sa gynekologen!! APUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 8. desember 2007 #2 Del Skrevet 8. desember 2007 I dag har jeg vært på UL, og fikk se ett knøttlite embryo, på 2 cm, og ett hjerte som dundra i vei i hundre Alt så bra ut sa gynekologen!! APUH! Å! Så kult! Må være skikkelig gøy å se den lille *glede meg* Men folkens: hvorfor er dere på UL så tidlig? Jeg har ikke bestilt legetime til første sjekk/snakk en gang?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, jeg har også vært til UL. Ville gjern egå så tidlig, mest for å bekrefte at det va rnoe der... Og hvis man ser hjerte slå i uke 8 så er det 97% sjangs for at alt går bra.. Min UL var alt bra med barnet, men i tilegg til barnet var det en stor cyste der - på størrelse med en applesin ... skal visst ikke være farlig for fosteret, men ble jo litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. desember 2007 #4 Del Skrevet 9. desember 2007 Har også vært på UL, og det var en flott opplevelse Litt tidligere enn *Lene* da. Grunnen til at jeg fikk tidlig UL var usikkerhet rundt termindato, og delvis pga SA i forrige syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puls Skrevet 14. desember 2007 #5 Del Skrevet 14. desember 2007 Eg var på tidleg ultralyd i går (er 10+3) pga at eg har diabetes og får ekstra oppfølging. Det var utruleg stas å sjå eit lite 4,5 cm langt vesen som vifta med dei bittesmå armane sine! Godt å tenka på at han/ho har det bra der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2007 Var på førstegangs kontroll i går, og fikk nok en UL. Legen bare gjorde det uten å spørre. Mye mer morro denne gangen, da jeg så ett lite nurk som lå og sprellet og vinket til meg! Fikk ikke målt, da han ikke hadde det beste utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 19. desember 2007 #7 Del Skrevet 19. desember 2007 Mye mer morro denne gangen, da jeg så ett lite nurk som lå og sprellet og vinket til meg! ÅÅÅH! Så kuuult! *klarer ikke vente!!* Så utrolig fantastisk det må være. Jeg går jo bare rundt og "innbiller meg" at jeg er gravid. Bare fordi det stod på en test. Å faktisk SE den lille hadde jo vært en skikkelig opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, det er når man faktisk SER at det er noe der, det går skikkelig opp for en. har jo så mange rare tanker i hodet ellers, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 22. desember 2007 #9 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg var på ultralyd igår (12 uker). Det var såååå koselig å se den lille som sprellet i vei der inne. Gleder meg til jeg kan kjenne sparkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippen Skrevet 22. desember 2007 #10 Del Skrevet 22. desember 2007 jeg var på UL idag Godt å se at der var liv og at alt var bra der inne. Også fikk vi bilde som vi tenkte å pakke inn til besteforeldrene i julepresang, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 25. desember 2007 Åååå, så koselig dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 28. desember 2007 #12 Del Skrevet 28. desember 2007 Var på ultralyd i dag pga blødninger. Alt var bra og et lite hjerte slo er 5+5 Utrolig rart å se det lille knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 28. desember 2007 #13 Del Skrevet 28. desember 2007 Var på ultralyd i dag pga blødninger. Alt var bra og et lite hjerte slo er 5+5 Utrolig rart å se det lille knøttet Så gøy! Godt å vite. Du var sikkert bekymret!? Hvor mye SER man egentlig? Etter bare 5+5 er jo nurket fryktelig lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 28. desember 2007 #14 Del Skrevet 28. desember 2007 Så gøy! Godt å vite. Du var sikkert bekymret!? Hvor mye SER man egentlig? Etter bare 5+5 er jo nurket fryktelig lite... En bitteliten klump, med et enda mindre hjerte som dunker i vei. Ble forstørret ganske mye for knøttet er nå hele 2,4 mm....(ble forstørret til størrelsen på en m) Har vært veldig bekymret etter en uke med blødninger, men har visstnok en veldig sensitiv livmor som blør lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 28. desember 2007 #15 Del Skrevet 28. desember 2007 En bitteliten klump, med et enda mindre hjerte som dunker i vei. Ble forstørret ganske mye for knøttet er nå hele 2,4 mm....(ble forstørret til størrelsen på en m) Har vært veldig bekymret etter en uke med blødninger, men har visstnok en veldig sensitiv livmor som blør lett. Åh! Så koselig å se nøstet! Og så godt å vite at alt står bra til! Veldig bra at du fikk UL så du kan slappe av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå