Gå til innhold

Twin Peaks


Quirky

Anbefalte innlegg

Ble det noen gang noen avslutning på mordmysteriet i slutten av sesong 2? Jeg gidder ikke begynne å se det hvis det ikke er noen løsning.

Ps. Ikke avslør løsningen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble det noen gang noen avslutning på mordmysteriet i slutten av sesong 2? Jeg gidder ikke begynne å se det hvis det ikke er noen løsning.

Ps. Ikke avslør løsningen. ;)

Du får vite hvem som drepte Laura Palmer, men serien slutter ganske brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en slags løsning, men det er veldig 'mystisk' og ullent, så jeg likte ikke slutten.

Men jeg kjøpte begge sesongene i høst, og det var fremdeles kjempegøy å se serien igjen, på grunn av fantastisk persongalleri og en stort sett god historie :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Litt ullen må vel hele den serien sies å være, men er enig i at slutten på sesong 2 er litt "ekstrem". Likte den ikke så veldig godt, men for all del hadde veldig utbytte av å se alt opptil omtrent siste episoden i sesong 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine absolutte favorittserier!!!!

Tenkte faktisk på denne serien i går når jeg kjørte hjem fra jobb. Det regnet og himmelen hang tung og grå over landskapet og jeg ble liggende bak en tømmerbil. Fikk skikkelig twin peaks assosiasjoner :fnise:

Jeg har ikke serien på DVD enda, tenkte at det skulle bli julepresangen til meg selv i år. Men er det noen som vet om den Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition er den fullstendige serien?

Regner nesten med det, men ble litt usikker likevel. Har funnet sesong 1 og sesong 2 (delt inn i del 1 og 2)- er det bedre å bestille disse separat med tanke på extra materiell for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av mine absolutte favorittserier!!!!

Tenkte faktisk på denne serien i går når jeg kjørte hjem fra jobb. Det regnet og himmelen hang tung og grå over landskapet og jeg ble liggende bak en tømmerbil. Fikk skikkelig twin peaks assosiasjoner :fnise:

Jeg har ikke serien på DVD enda, tenkte at det skulle bli julepresangen til meg selv i år. Men er det noen som vet om den Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition er den fullstendige serien?

Regner nesten med det, men ble litt usikker likevel. Har funnet sesong 1 og sesong 2 (delt inn i del 1 og 2)- er det bedre å bestille disse separat med tanke på extra materiell for eksempel?

Det er hele serien, pilot og alle episodene pluss en del ekstramateriale.

For å svare på tråden så får du vite svaret på mordmyseriet, men serien tar "litt" av på slutten som de andre har nevnt, så det er noen andre ting som ikke blir forklart helt (men det er jo Lynch i et nøtteskall). Det var vel egentlig meningen at det skulle bli laget flere episoder, så de siste episodene er åpne.

Jeg er Twin Peaks fan da, det er en av de beste seriene jeg vet om.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hele serien, pilot og alle episodene pluss en del ekstramateriale.

Så bra! Da skal det bestilles. Nå gleder jeg meg ekstra til jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da skal det bestilles. Nå gleder jeg meg ekstra til jul! :)

Det tror jeg så gjerne. Jeg har de boksene som har ble gitt ut først, så jeg kan ikke forsvare å kjøpe denne også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt!

Slang med "Fire walk with me" også, så nå kan jula bare komme. Trenger ikke noe mer til jul jeg nå da.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...