Gå til innhold

Kos i Hellas


penelope

Anbefalte innlegg

Hei

Vi har planer om en ukes seilferie med etterfølgende hotellferie på Kos. Det er begrenset hva det går an å få av KUN hotell fra de store charterselskapene. Skulle derfor gjerne hatt tips til hotell på Kos for familie med 2 barn under skolealder. Barnebasseng er et must.

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du skal til Kos på familieferie, er ikke det en sikkelig partyøy? Det var iallfall det når jeg var der for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Xristina_*
Er du sikker på at du skal til Kos på familieferie, er ikke det en sikkelig partyøy? Det var iallfall det når jeg var der for 10 år siden.

Det er MYE som har forandret seg de siste 10 åra. Det er ikke noe problem å reise til Kos med småbarn. Man må jo ikke gå i bargata...

Dere kan jo forsøke å ta kontakt med Imperial hotel, kanskje de har noe ledig: http://www.imperialhotel.gr/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk funnet bra hoteller via tripadvisor.com (bra nettsted), men velger likevel å reise til Korfu i stedet. Flytidene dit passer oss bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_lisa_*

Kos kan være en flott øy å feriere på med barn! Fine strender, gode bussforbindelser, vennlige mennesker. Jeg bruker øya som 'mellomlanding', har et par ganger funnet hoteller i Lonely Planet, vært veldig fornøyd. Men forsiktig med nettet, ifjor søkte jeg opp et hotell i bydelen Lambi - det viste seg å ligge langt utenfor allfarvei og var ellers av særdeles lav standard. På hotellets kart så det ut som om det var et par-tre kvartaler til sentrum. Personlig foretrekker jeg å bo sentralt, vil kunne gå til og fra buss og ev. restauranter om kvelden. - Har bl.a. bodd på 'Afendouli', enkelt, hyggelig, rolig, AC (helt nødvendig!), ingen kakkerlakker - et kvartal eller to opp fra strandpromenaden. Men uten basseng eller restaurant. - Vet ikke hvilken standard du søker. En finner alle prisklasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell Imperial høres ut som et ok tips. Hotel Koala er et annet. Ligger mot marinaen, kanskje 10 minutter å gå til 'selve' byen. Basseng, AC, hyggelig. Rimelige priser. Søker du på hotel koala kos kommer du raskt til hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...