Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har tørr hud under nesen på en side. eller... den er ikke alltid tørr, men stadig vekk rødt og d flasser av i tide og utide. kan liksom virke som om jeg er solbrent, selv om jeg selvfølgelig ikke er d da.. og jeg har prøvd en hel del tykke gode kremer, men ingenting ser ut til å hjelpe!

jeg bruker alltid å ha litt tørr hud der, men nå som d er vinter er d ekstremt :(

noen som har lignende erfaringer og en løsning på d utrolig irriterende problemet!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Per Kristian Nygård
Skrevet
jeg har tørr hud under nesen på en side. eller... den er ikke alltid tørr, men stadig vekk rødt og d flasser av i tide og utide. kan liksom virke som om jeg er solbrent, selv om jeg selvfølgelig ikke er d da.. og jeg har prøvd en hel del tykke gode kremer, men ingenting ser ut til å hjelpe!

jeg bruker alltid å ha litt tørr hud der, men nå som d er vinter er d ekstremt :(

noen som har lignende erfaringer og en løsning på d utrolig irriterende problemet!?

Skrevet

Det er ikke sopp?

Jeg hadde en slik flekk du beskriver, og smurte på canesten etter å ha prøvd utallige kremer. Da forsvant den.

Skrevet
Det er ikke sopp?

Jeg hadde en slik flekk du beskriver, og smurte på canesten etter å ha prøvd utallige kremer. Da forsvant den.

hmm.. d er definitivt verdt et forsøk for jeg er mektig lei den!!

takk skal du ha! :)

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Om ikke Canesten hjelper, kan du prøve Hydrokortison (reseptfritt). Jeg får også slike tørre, flassende flekker og Hydrokortison ordner opp hver gang :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...