Fibonacci Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 8. desember 2007 Pondusa: Jeg har ikke blødd mye, ingen klumper eller noe sånt, og jeg har ikke store smerter. Så jeg håper i det lengste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. desember 2007 #22 Del Skrevet 8. desember 2007 Krysser fingrene for at dette går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. desember 2007 #23 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg krysser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 #24 Del Skrevet 8. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. desember 2007 #25 Del Skrevet 9. desember 2007 Krysser fingrene for at dette kommer til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. desember 2007 #26 Del Skrevet 9. desember 2007 Krysser det som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 9. desember 2007 #27 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei...dette var trist å lese. Håper det er en av disse ufarlige blødningene som så mange har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. desember 2007 #28 Del Skrevet 9. desember 2007 Krysser fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk alle sammen! Jeg håper også veldig... har slutta å blø og har ikke de smertene jeg hadde i natt. Ikke blødd noe siden i formiddag. De ømme puppene og kvalmen er veldig tilstede i kveld... Må ta en ny test om noen dager, så får vi se. Det føles annerledes enn sist jeg mista, da var det MYE større blødning, og sterkere smerter. Kryss fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. desember 2007 #30 Del Skrevet 9. desember 2007 Krysser for at det skal gå bra denne gangen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. desember 2007 #31 Del Skrevet 10. desember 2007 Fortsetter å krysse, og håper det går mye bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 10. desember 2007 #32 Del Skrevet 10. desember 2007 Krysser jeg også for at det går rette veien til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå stenger jeg denne boken. Det har kommet klumper og masse blod, og jeg har testa negativt, så det er ikke noe mer å lure på. Vi kommer til å starte ny prøving om ett års tid. Inntil da får jeg prøve å få kroppen på rett kjøl igjen, med tanke på hormoner og drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. desember 2007 #34 Del Skrevet 11. desember 2007 Så trist La Traviata. Ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg