Delfina Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke fått mensen enda.. I går var jeg skikkelig grinete og i dårlig humør.. Da tenkte jeg kommer mens snart. Var bare inne i går å. Ikke bra. Hadde også mer merkbare mensenmurringer. Pluss vondt i ryggen. Men i dag er jeg helt fin. Tror jeg holder på å få treg mage. Ikke noe godt. Skal prøve å ikke tenke på at jeg er verken det ene eller det andre. Jeg er så usikker på åssen jeg skal regne fra når mensen egentlig kom. Kom litt den 15 og så langt opphold. Så litt blod neste dag den 16 men kaller det vel ikke mens før den 17 desember da det kom hver dag fra da av. Så sånn sett er jeg vel 9 dager over bare. Siden den 17 januar. Vet ikke hvor mye det er snakk om overtid. Men har tenkt at om jeg ikke får mens innen 1 februar så tar jeg en ny test. Skulle den være negativ får jeg vel snakke med legen og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er GRAVID Å så lykkelig jeg er. En sterk QR fikk jeg til morgen i dag. Takk for interessen og alle de hyggelige meldingene jeg har fått av dere jenter. Nå er vi lykkelige. Ser ut som vi har termin i slutten av september da. Lykke til videre Er i sjokk enda. Så glaaad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. januar 2008 #43 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer! Så herlig! :juhu: Rart testen var negativ så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. januar 2008 #44 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer masse til deg!!! Lykke til me svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. januar 2008 #45 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er GRAVID Å så lykkelig jeg er. En sterk QR fikk jeg til morgen i dag. Takk for interessen og alle de hyggelige meldingene jeg har fått av dere jenter. Nå er vi lykkelige. Ser ut som vi har termin i slutten av september da. Lykke til videre Er i sjokk enda. Så glaaad Så utrolig gøy, gratulere kjempemye Men må si meg enig med Imli ja, rart testene var negative så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 29. januar 2008 At testene var negative kan komme av to grunner. At jeg har uregelmessige sykluser. Da er det vanskelig å vite når jeg ble befruktet. Det andre er at ikke alle slår ut på tester så tidlig pga hcg hormonet ikke alltid blir så høyt. Mange får ikke utslag før 6 uke. Nå er jeg jo i min 5 uke så det er jo ikke så sent syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. februar 2008 #47 Del Skrevet 3. februar 2008 Wow, Delfina, så deilig!!! Gratulerer så masse, dette var virkelig koselige nyheter!!! Håper du får et flott svangerskap! Skal nok følge med deg (og håper sef at jeg følger etter deg ganske snart!!!). Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. februar 2008 #48 Del Skrevet 4. februar 2008 GRATULERER så utrolig masse Delfina!!!! kjempekjekt!!!!!!!! Er du med i septembergjengen da?? Håper det går fint med deg videre fremover!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 5. februar 2008 #49 Del Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. februar 2008 #50 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan går det her da? Bare innom for å ønske en god helg, kos deg masse med tanken på at du har en liten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå