Delfina Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 18. januar 2008 Koselig med besøk i dagboken min... Kom hjem i morges etter å ha jobbet nattevakt.Var visst krise.Hadde da jobbet lang dagvakt.. Så fikk jeg spørsmål om å jobbe ei natt til. Men jeg takket nei. Passet dårlig. Ikke syns jeg det er fristende å jobbe når det er sånn noro virus på gang å. Vil ikke bli syk. Ellers venter jeg på mensen da. Den har ikke kommet. Tror jeg er på dag 35 i dag. Om den ikke har kommet til tirsdag er det vel kanskje lurt med en ny test for da er det en uke siden sist jeg testet mener jeg å huske. Må si at jeg ikke vet hva jeg skal tro. For har slitt en del med meg selv denne måneden. IKke hatt det helt bra. Så har tenkt at siden jeg har vært så anspent og urolig av livssituasjonen nå for øyeblikket så kan det har forskjøvet mensen. Tok for morro skyld å sjekket på babyverden angående termin om hvilken dato jeg fikk da jeg skiftet til den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning. Da ble det datoen til søstern min. Har skjønt at jeg ikke har slappet av nok. Trodde jeg klarte det denne måneden her. Men er nok innstilling man har opp i hodet som avgjør også. Da jeg ble gravid med første mann så tenkte jeg overhodet ikke på det. Bare slutta med pillen og tenkte ikke på at vi kunne lage barn. I stad hadde jeg sånn ordentlig mensenmurring. Hatt vondt i ryggen også. Det pleier jo å varsle mens, så rart at den ikke har kommet enda. Hmm... Men er avslappa. Den får komme når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. januar 2008 #22 Del Skrevet 18. januar 2008 Når skulle tr vært der da? Vanskelig når det ikke skjer noe vil jeg tro. Ønsker deg i hvertfall en god helg Og lykke til med testing hvis du prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er et godt spørsmål Tussi. Siden jeg slutta på pillen i juli har jeg fått den hver måned unntagen i oktober da gikk det 39 dager tror jeg. Men ellers har jeg fått sånn ca rundt 30 -31 dager hver måned.. I oktober innbildte jeg meg at jeg sikkert var gravid.. så vet ikke om det har noe å si at den ble forsinka. Men denne gang så har jeg ikke villet innbilde meg noe noe. Så jeg skulle hatt mensen nå for lengst. Er 5 uker siden jeg fikk mensen. Angrer på at jeg ikke tok den Cb på morgenen for den er jo ment for å lese på morgenurin tidlig. Men mannen sa jeg skulle ta den på midt på dagen og da viser den jo kun om jeg skulle hatt mensen akkuratt da... Men håper jeg får et svar snart. Mensen er ikke kommet i dag. Men i natt da sønnen vår våknet så kjente jeg en forferdelig vond mensensmerte i magen. Skikkelige tak. Men gav seg relativt fort heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. januar 2008 #24 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er et godt spørsmål Tussi. Siden jeg slutta på pillen i juli har jeg fått den hver måned unntagen i oktober da gikk det 39 dager tror jeg. Men ellers har jeg fått sånn ca rundt 30 -31 dager hver måned.. I oktober innbildte jeg meg at jeg sikkert var gravid.. så vet ikke om det har noe å si at den ble forsinka. Men denne gang så har jeg ikke villet innbilde meg noe noe. Så jeg skulle hatt mensen nå for lengst. Er 5 uker siden jeg fikk mensen. Angrer på at jeg ikke tok den Cb på morgenen for den er jo ment for å lese på morgenurin tidlig. Men mannen sa jeg skulle ta den på midt på dagen og da viser den jo kun om jeg skulle hatt mensen akkuratt da... Men håper jeg får et svar snart. Mensen er ikke kommet i dag. Men i natt da sønnen vår våknet så kjente jeg en forferdelig vond mensensmerte i magen. Skikkelige tak. Men gav seg relativt fort heldigvis.. Uff, er ikke noe godt med menensmerter. Har du tatt testen da? Gå å ta den nå også kommer du tilbake og informerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 20. januar 2008 Ikke fått mensen i dag heller og jeg venter med å teste til det har gått over 39 dager. Men har ingen intuisjon om jeg er gravid eller ikke. Heller nok til at mens kommer. Men er så trett. Men det kan bety at jeg er så utrenet og noe overvektig. Har litt følsomme brystvorter men jeg har ikke fått mørkere brystvorter så da kan ikke det bety at jeg er gravid da... Husker ikke når det kommer i hvilken uke..? Hmm.. Vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Litt irriterende da jeg ikke kan vite noe sikkert da jeg har uregelmessig syklus selv om dette nå er andre gang jeg går mye over tiden på et halvt år. Kan jo være at jeg testet for tidlig. Men venter i det lengste.. Har ikke råd til å kjøpe noe ny test. En hard måned. Men i stad så "klikket" jeg på ungen. Han tester meg ut så skikkelig om dagen.Han blir jo snart tre år og han var ulydig i en halvtime sikkert. Jeg ble så forbanna da han ikke hører på meg og det ikke hjelper å sette ham på plass. Så at jeg ble så sint da føler jeg at jeg får mensen.. Pleier å være et sikkert tegn. Selv om jeg har vært veldig tålmodig denne perioden her Har tenkt at om jeg eventuelt ble befruktet så er jeg da 4 uker og 3 dager nå.. Stemmer det tror jeg om det var den 3 januar.. Så sånn sett tenker jeg at da er jeg jo bare 3 dager over mens. Så mulig jeg får den snart. Ellers skal jeg vente og se fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. januar 2008 #26 Del Skrevet 20. januar 2008 Uff, kjedelig å vente så lenge da. Jeg gikk en dag over denne gangen, og holdt på å gå på vegga. Er så vanskelig å vite hva man skal tenke og tro. Men det ordner seg nok uansett. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 21. januar 2008 Sov så godt i går kveld og i natt. Som en unge Var veldig frysen i går, men ikke rart da jeg ikke hadde kledd meg godt nok. Ei veninne og jeg tok med våre små ut på en lekepark og var der i to timer. Hadde ikke kledd meg godt nok.. I dag når jeg har vært på do så syns jeg at jeg tørket litt "farget" utflod. Var ikke blødning eller spotting. Håper ikke det betyr at mensen er på vei. Hadde håpet i det lengste at den ikke kom. Men føler jo at mensen kommer snart. Etterpå skal jeg på jobb. Jobbe kvelden. Lurte på å dra på apotektet og kjøpe ny test. Men vet ikke om jeg skal enda. Får jeg mensen de nærmeste dagene så ser jeg det jo. Hadde lyst å søke på ny jobb også. Er mye jeg kan gjøre nå fremover. I stedet for å tenke på å bli gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. januar 2008 #28 Del Skrevet 21. januar 2008 Uff, jeg skjønner at det er frustrerende, Delfina. Høres ikke moro ut med ustabile sykluser. Er imponert over at du har tålmodighet til å ikke teste mer... Hadde nok sikkert gått bananas på apoteket selv, og testet omtrent hver dag... Håper at det ikke er mensen som er på vei, men at du faktisk har en liten spire i magen! Lykke til videre! Klem fra litt trist smilefjes som fikk mensen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 21. januar 2008 Så trist da Smilefjes. Vet hvor skuffa man blir. Håper at du får en spire neste måned. Skal krysse fingrene for deg Når du sier det så må jeg innrømme at det tærer på å ikke vite. I dag har jeg kjent det mer i underlivet. Og at brystene mine er blitt mer følsomme. Men er så redd for å innbille meg symptomer så kanskje det er like greit å bare hoppe ut i det og kjøpe en test etter jobb i morgen Men da har jeg lyst til å teste med morgenurin. Ble faktisk spådd over tarot kort at jeg er gravid. Men tar det jo med en klype salt. Med de symptomene jeg kjenner og det at mensen ikke kommer gir meg litt håp. Men er bedre å forsone seg med at mens kommer enn å håpe at jeg er gravid. Prøver å huske hvordan kroppen har kjennes ut de andre månedene. Av en eller annen grunn har jeg følt at denne måneden her har vært annerledes. Av erfaring så har jeg ikke godt av å gå mye innpå graviditetsforum. Da får jeg liksom alle symptomer som gjorde at jeg trodde jeg var gravid før.. Får vel vente og se:) Men da lover jeg å ta en ny test til onsdag for da skal jeg jobbe kveldsvakt. Også har jeg den i hus i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 22. januar 2008 En ny dag.. Jeg er nå blitt mer usikker på om jeg er gravid. Enda jeg kjenner det i brystvortene. Men dette kan jo komme av at jeg ønsker det så sterkt at jeg har lurt kroppen.. Er også oppblåst i magen kjennes det ut som og mye luft. Kjenner meg mer sulten om dagen også. Kan jo være tilfeldig. Det som gjør meg usikker er at i til morgen i dag så kom det litt brunaktig blod/spotting på toalettpapiret. Og så ut som litt seigt som bittelitt slim på papiret. Da tørka jeg meg godt rundt opp i der.. Men har for sikkerhets skyld gått med bind og har kun kommet to knappenål spor med blod tror jeg.. Var i to dager nå. Men ingen mens.. Så nå orker jeg ikke å lure mer. Mannen skulle kjøpe en ny test slik at vi kan teste sammen i morgen. Så blir godt å få et svar. Da er det jo 8 dager siden forrige test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. januar 2008 #31 Del Skrevet 22. januar 2008 En ny dag.. Jeg er nå blitt mer usikker på om jeg er gravid. Enda jeg kjenner det i brystvortene. Men dette kan jo komme av at jeg ønsker det så sterkt at jeg har lurt kroppen.. Er også oppblåst i magen kjennes det ut som og mye luft. Kjenner meg mer sulten om dagen også. Kan jo være tilfeldig. Det som gjør meg usikker er at i til morgen i dag så kom det litt brunaktig blod/spotting på toalettpapiret. Og så ut som litt seigt som bittelitt slim på papiret. Da tørka jeg meg godt rundt opp i der.. Men har for sikkerhets skyld gått med bind og har kun kommet to knappenål spor med blod tror jeg.. Var i to dager nå. Men ingen mens.. Så nå orker jeg ikke å lure mer. Mannen skulle kjøpe en ny test slik at vi kan teste sammen i morgen. Så blir godt å få et svar. Da er det jo 8 dager siden forrige test. Spennende Skjønner ikke hvordan dere har tålmodighet til å vente så lenge jeg da men. Så imponert er jeg := Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 22. januar 2008 #32 Del Skrevet 22. januar 2008 Spennende Skjønner ikke hvordan dere har tålmodighet til å vente så lenge jeg da men. Så imponert er jeg := Ja, helt utrolig, du må jo virkelig ha funnet roen! Selv har jeg bestemt meg for at neste gang skal jeg ikke kjenne etter symptomer i det hele tatt, for denne gangen ble jeg skikkelig lurt (og selvfølgelig veldig skuffet). Men spørs om det er like like lett gjort som det er sagt. Er spent på fortsettelsen, Delfina! Håper vi får kjempegode nyheter på dine vegne i morgen!!! (Og takk for lykkeønskninger, det varmer!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. januar 2008 #33 Del Skrevet 23. januar 2008 Håper på positiv test i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 23. januar 2008 #34 Del Skrevet 23. januar 2008 Spennende!!! Håper ann er positiv da :D Selv jeg var sen ute me mens, men fikk an etter 35 dager.... Har hørt at stress kan gjøre at mens kommer forsinket... Men.. Om det er fakta er jo et annet spm Lykke te!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 23. januar 2008 Er ikke skuffa.. men jeg fikk negativ test.Med quick respons.. Får håpe jeg får mensen snart. Kjedelig at denne syklusen her skulle bli så ustabil. Mikro blødde i to dager og i dag ingenting. Hadde jeg testet positivt i dag hadde jeg trodd det var festeblødning.. Etter ti minutter kikket jeg for morro skyld på testen igjen og da var den svak positiv.Synd at den ikke teller da. Vet ikke hvorfor den kan bli positiv jeg da..Men leste jo bruksanvisningen. Kun til og med 5 minutter. For å være ærlig føler jeg meg veldig psykisk stressa. Dette med å få barn nå. For det første tenker jeg for mye på aldersforskjellen. Og er så opptatt av at jeg vil ha et 2008 års barn. Men teit å være så fiksert på det. Føler at jeg ikke slapper av på flere områder i livet mitt. Er så besatt på å bli gravid om dagen. Men jeg får ha et ørlite håp da at jeg kanskje er gravid men ble befruktet på et senere tidspunkt eller noe. Slik at når jeg da får mensen så vet jeg at da er jeg sikker på at jeg ikke er det. Er ikke lei meg rart... Føler ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 23. januar 2008 #36 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette var trist, Delfina. Men kjenner mange av tankene dine igjen! Særlig det med aldersforskjell! Jeg skulle så gjerne ønsket meg litt mindre aldersforskjell på barna mine. Blir jeg gravid nå, blir det allerede godt over 3 år imellom dem. I dag snakket jenta mi igjen om lillesøster. Ikke alltid så lett å skjønne hva en liten 2 1/2 åring mener, men virker som hun ønsker seg det, og det stikker jo litt i hjertet... Men det er jo ikke noe vi får gjort noe med. Vi får bare håpe på at vi ikke trenger å vente så mye lenger! Krysser fingrene for at du allerede er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. januar 2008 #37 Del Skrevet 24. januar 2008 Hm. Ikke lett å tolke de testene alltid! I mange tilfeller tror jeg ikke man får opp positiv, selv etter at tida har gått ut, så kanskje det er et lite håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 24. januar 2008 #38 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Delfina!!! Kjedelig om det ikke ble baby denne mnd!! opp med hodet, det ordner seg forhåpentligvis neste mnd da!!! Selv om jeg må innrømme at jeg ikke helt forstod resultatet av testingen din... Lykke til hvertfall!!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 24. januar 2008 Takk for svar jenter. Dere er skjønne da. Gjør godt å lese fra dere. Sitter her med masse luft i magen. Holder på å bli rar. Er så rart at magen min kjennes så annerledes ut.. Ingen mens enda... Testen var negativ etter 5 minutter men når jeg kikka for morro skyld når det hadde gått kanskje ti minutter var den svak positiv. Men leste at det resultatet da ikke gjelder på bruksanvisningen. Men får være tålmodig. Er bare redd for at om jeg ikke er gravid så skal jeg få sånne lange sykluser. Har jo vært heldig å kun hatt forholdsvise normale sykluser til nå. Bedre lykke neste gang ja.. Ønsker jeg til dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 24. januar 2008 #40 Del Skrevet 24. januar 2008 Du får prøve å være litt mer tolmodig, så kan du kanskje teste igjen snart om du ikke får TR!! Blir spennende!!! Skal nok følge med deg unge dame Lykke til Delfina!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå