Whitechick Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg begynte på Cerazette for 1 1/2 mnd siden. Legen min sa at for å hoppe over mensen så skulle jeg snu brettet og begynne på den nederste pillen og gå feil vei oppover. Stemmer dette? jeg vil gjerne også høre om noen har noen erfaringer med bivirkninger. Jeg får en del blødninger av denne pillen men har jo ikke gått på den så lenge.. venter og ser egentlig. Målet er å kunne hoppe over mensen iblandt...
Oliven Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det er skrivd masse om cerazette på forumet her. Men du kan ikke utsete mensen med de. Alle pillene er like og mensen kommer når den kommer. Selv har jeg mensen ca hver annen mnd. Noen ganger småblødninger, men det er sjelden. De blødningene er veldig individuelt. Søk på cerazette på kropp og helse forumet så får du opp masse og mange erfaringer. Skal du hoppe over mensen må du ha andre piller. Med Trionetta som er tre fase pille var det ingen sak å hoppe over mensen dann og vann.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Skal du hoppe over mensen må du ha andre piller. Med Trionetta som er tre fase pille var det ingen sak å hoppe over mensen dann og vann. Har du brukt mer enn de 10 siste (gule) tablettene og ikke blitt gravid så har du hatt flaks.
Whitechick Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 På grunn av min lege har jeg nå begynt nederst til høyre og gått til venstre og opp.. skjer det noe spessielt, har jeg fucka opp noe eller er alle pillene like slik som dere sier?
Pasha Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 alle pillene er helt like..så du får ikke gjort noe galt
ÆeStæshk Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg begynte på Cerazette for 1 1/2 mnd siden. Legen min sa at for å hoppe over mensen så skulle jeg snu brettet og begynne på den nederste pillen og gå feil vei oppover. Stemmer dette? jeg vil gjerne også høre om noen har noen erfaringer med bivirkninger. Jeg får en del blødninger av denne pillen men har jo ikke gått på den så lenge.. venter og ser egentlig. Målet er å kunne hoppe over mensen iblandt... Øhm... jeg tror nok du burde rette litt på legen din her ja... Det er, som flere har sagt, helt like piller. Jeg fikk også feil beskjed fra legen min, men da jeg kom til gynokolog fikk jeg beskjed om at mange leger ikke er oppdatert på prevensjonsfronten. Jeg gikk på cerazette i ca 4 måneder, men bestemte meg for å slutte på dem fordi jeg ble ekstremt agressiv. Det skulle ingenting til for å få meg sint, men det som gjorde utslaget var nok at jeg holdt på å slå mannen min...
Saeria Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg gikk på disse, uten opphold. Hadde ingen småblødninger og det gikk så fint atte. Så for meg var det nada problem å skippe mensen. Verre var det med Trionetta. Der kunne jeg bare utsette en uke, maks. Siden det var trefasede piller.
Gjest Gjest_volven_* Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Jeg begynte på Cerazette for 1 1/2 mnd siden. Legen min sa at for å hoppe over mensen så skulle jeg snu brettet og begynne på den nederste pillen og gå feil vei oppover. Stemmer dette? jeg vil gjerne også høre om noen har noen erfaringer med bivirkninger. Jeg får en del blødninger av denne pillen men har jo ikke gått på den så lenge.. venter og ser egentlig. Målet er å kunne hoppe over mensen iblandt... Alle tablettene på Cerazettebrettet er like og inneholder samme type og mengde hormon. Det er en minipille og det er ikke noen pillefri uke eller sukkerpilleuke med dem. Jeg er på det 1. brettet og er kjempefornøyd. Blødde ca i 14-17 dager da jeg begynte på dem, men etter det har jeg ikke blødd, og jeg har ikke hatt noen bivirkninger så langt.
Avalon Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Cerazette er som sagt en minipille, det er ingen sukkerpiller på brettet. Det er piller for 4uker på brettet, du ska ta cerazette uten opphold. Så om du snur brettet har ingenting å si, alle pillene inneholder det samme, og du skal ta alle pillene. Det er normalt med små blødninger, ikke alle får det men noen. Det kan ta opp til 6-12 mnd å miste blødinger helt med cerazette.
Minttu Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Jeg blødde også 2uker da jeg begynte med cerazette, har vel gått på de rundt 2år og bare hatt litt blødning et par ganger..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå