Whitechick Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg begynte på Cerazette for 1 1/2 mnd siden. Legen min sa at for å hoppe over mensen så skulle jeg snu brettet og begynne på den nederste pillen og gå feil vei oppover. Stemmer dette? jeg vil gjerne også høre om noen har noen erfaringer med bivirkninger. Jeg får en del blødninger av denne pillen men har jo ikke gått på den så lenge.. venter og ser egentlig. Målet er å kunne hoppe over mensen iblandt... Endret 5. desember 2007 av Whitechick
Saeria Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kan ikke skjønne hvorfor legen sa det? Det er nøyaktig samme homonmengde i hver pille og jeg gikk sammenhengende uten blødning/pause. Gikk helt fint det. Jeg fikk ikke småblødninger i starten, men det er en del som får det. Det bruker å gå over innen tre måneder, men hvis ikke, ville jeg byttet. Bivirkninger jeg fikk av Cerazette var nedsatt sexlyst, men det hadde jeg i grunnen fått av alt jeg hadde prøvd før også.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg mistet mensen helt jeg da jeg gikk på denne pillen....så jeg sluttet...men har hørt at det er ganske vanlig med litt småblødninger. Har aldri hørt at man skal snu brettet. snodig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå