Gå til innhold

fortvilet!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet
denne hunden hadde oppdragelse...

jeg avlivet den, for at den kanskje ¨kunne bitt et barn...

du er vel imot avlivning om hunden biter et barn tilblods??

Kanskje du skulle lese innlegget mitt en gang til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det at min hund hadde vondt, det kunne ikke gjøres noe med...

så hvorfor driver du å sier at hunden min ikke hadde oppdragelse??

Skrevet
det at min hund hadde vondt, det kunne ikke gjøres noe med...

men da ble den vel alivet fordi den var syk da. les svarene til ida en gang til du, det er du som er på jordet.

Skrevet

den ble avlivet pga at den beit meg...!!

og jeg er ikke på jordet

Skrevet

da vil jeg bare si at det er dyreplageri å overse at et dyr har smerter.

Skrevet

vi overså det ikke... vi visste det... men var helt tilfeldig at det var jeg som skiftet ut vannet hans

Skrevet

Jeg blir nesten redd av noen av svarenen her! Hunder som biter uten forvarsel, UANSETT grunn, bør etter min mening avlives. Man kan aldri gardere seg mot at hunden kommer opp i en uønsket situasjon, og det er forferdelig for deg som hundeeier hvis hunden biter en gang til. Jeg skjønner at du er glad i hunden din, men jeg tror du skjønner hva som er riktig her hvis du tenker deg godt om. Du må kunne stole på hunden din. Jeg valgte avlivnig på min hund rett og slett fordi jeg ikke stolte på henne lenger, hun markeringsbeit en gang og det var nok for meg.

Skrevet
Jeg blir nesten redd av noen av svarenen her! Hunder som biter uten forvarsel, UANSETT grunn, bør etter min mening avlives. Man kan aldri gardere seg mot at hunden kommer opp i en uønsket situasjon, og det er forferdelig for deg som hundeeier hvis hunden biter en gang til. Jeg skjønner at du er glad i hunden din, men jeg tror du skjønner hva som er riktig her hvis du tenker deg godt om. Du må kunne stole på hunden din. Jeg valgte avlivnig på min hund rett og slett fordi jeg ikke stolte på henne lenger, hun markeringsbeit en gang og det var nok for meg.

jeg er helt enig med deg... jeg avlivet min hund, for at han ikke skulle bite flere...

bedre at han beit meg enn at han beit en unge f.eks som han kanskje ville klappe han

Skrevet

Uønsket adferd som får lov til å feste seg slik det har gjort hos TS er veldig vanskelig å få bort. Man kan sannsynligvis aldri stole helt på denne hunden nå. Hunden har jo fått bekreftet at andre hunder er farlige i og med at eier har holdt den unna disse etter at den ble angrepet. Så ja, jeg hadde nok avlivet den. Husk at denne hunden har det faktisk ikke bra når den er så redd..

Bikkja mi har blitt angrepet to ganger av større hunder. Etter hver gang var jeg snar med å sosialiserr med andre store hunder jeg visste var greie og hun ble dermed raskt tryggere på andre hunder. Hun er fremdeles skeptisk men viser ikke agressjon.

Skrevet
Uønsket adferd som får lov til å feste seg slik det har gjort hos TS er veldig vanskelig å få bort. Man kan sannsynligvis aldri stole helt på denne hunden nå. Hunden har jo fått bekreftet at andre hunder er farlige i og med at eier har holdt den unna disse etter at den ble angrepet. Så ja, jeg hadde nok avlivet den. Husk at denne hunden har det faktisk ikke bra når den er så redd..

Bikkja mi har blitt angrepet to ganger av større hunder. Etter hver gang var jeg snar med å sosialiserr med andre store hunder jeg visste var greie og hun ble dermed raskt tryggere på andre hunder. Hun er fremdeles skeptisk men viser ikke agressjon.

for å få bort uønsket adferd må du gjøre no med det med en gang, hvis ikke, så blir ting bare værre

Skrevet

Jeg mener det kommer litt an på om hunden virkelig beit, jeg da...

Definisjonen på et bitt kan jo være så mangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...