Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd de treningsbeltene som skal stramme opp musklene ved å sende elektriske impulser?

Funker dette?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. var på en måte det svaret jeg tenkte;P men altså så syns jeg faktisk at dette reklameres for over alt.. er jo igrunn rart at det faktisk er lov til å reklamere for noe som ikke funker :klø: Greit at det følger meg kostholdsveiledning, men det gir jo ikke muskler akkurat..

Skrevet
er jo igrunn rart at det faktisk er lov til å reklamere for noe som ikke funker :klø:

Hvem har sagt at det er lov?

Uansett så må man jo alltid TENKE SELV også..

Skrevet

Jeg har prøvd, og det er en ønskedrøm... Det viser seg at man må ha ti ganger så sterke impulser for å få resultater, men selve ideen er gyldig. Man må bare til en terapeut med et sånn svært, spesielt apparat for å få resultater.

Skrevet
Hvem har sagt at det er lov?

Uansett så må man jo alltid TENKE SELV også..

Ja, lov å tenke selv.. men også lov til å SPØRRE!

Må jo være lov, i og med at det reklameres for..

Skrevet
Jeg har prøvd, og det er en ønskedrøm... Det viser seg at man må ha ti ganger så sterke impulser for å få resultater, men selve ideen er gyldig. Man må bare til en terapeut med et sånn svært, spesielt apparat for å få resultater.

Der jeg var utplassert i forbindelse med utdanningen min, hadde de et sånt apparat.. Ser helt merklig ut, for man ser jo tydlig at musklene trekker seg sammen=P hehe..

Men ja, det er nok mye sterkere enn de man kjøpe selv i butikke;)

Gjest Bolledeig
Skrevet

For å si det sånn, du kan prøve å google litt. Og tenk på det sånn, hvis det hadde vært en så enkel løsning, ville vi gått rundt og vært stramme og slanke hele gjengen. Du skjønner tegningen ;)

Det er jo ikke sånn at det overhodet ikke funker, men det fungerer ikke særlig godt. I tillegg strammer det bare musklene under fettet, men forbrenner ikke fett. Det gjør at man ikke nødvendigvis ser noen fremgang i det hele tatt :) Grunnen til at du ser reklamer overalt er enkelt og greit at "alle" vil ha en enkel løsning de ikke trenger å jobbe for selv. Ha et apparat der du kan markedsføre deg med at du kan gjøre (et eller annet) foran tven eller en pille der du kan spise akkurat hva du vil men likevel gå ned i vekt, og folk kommer til å kjøpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...