Gjest Gjest_Haugtussa_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei jeg skal ønske meg ny mobiltelefon til jul fra samboeren, men blir helt svimmel av å sitte å lete i mylderet av mobiltelefoner. Jeg vil ha en som er feminin, ikke sports-telefon, ikke tenåringstelefon, altså en fin, klassisk voksen feminin telefon. noen som har forslag til hvilke telefoner osm kan passe til denne beskrivelsen? Gjerne med link:) Tusen takk!!!
lillesky Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ville ha ønsket meg Sony Ericsson S500i Mysterious Green. Synes den er superlekker!
Gjest mimlin Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med min rød/rosa Sony Ericsson W660i:D Anbefales! Definitivt en feminin mobil som jeg ikke har sett at mange tenåringer har.
Ancalime Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville ha ønsket meg Sony Ericsson S500i Mysterious Green. Synes den er superlekker! Jeg har denne telefonen (bare i annen farge, siden den ikek var komemt i svart da jeg kjøpte min) og jeg er kjempe fornøyd med den. Stabil og fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå