Gjest Gjest_Nysgjerrigper_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg er en gutt på 23 år, 196cm og ca 75kg. Lang og tynn med andre ord. Jeg lurer på om jenter synes det er viktig med store muskler. Spurte eksen min en gang, men hun sa selvsagt at hun likte meg uansett... Jeg har vært heldig med ansiktet mitt, men synes jeg ser spinkel ut når jeg ser meg i speilet. Tynne armer og smal midje... Men jeg har kraftige hender og en feit og fin tissefant heldigvis, hihi=) Fordi jeg er så jævlig tynn, gidder jeg aldri å gå i bar overkropp om sommeren, dermed blir jeg temmelig blek også. Og jeg er for lat til å trene meg opp. Noen ganger synes jeg det er utrolig flaut å snakke med f.eks lave jenter fordi jeg rager tretten hoder over dem. Dermed krøker jeg meg ofte sammen.. synspunkter mottas med takk.. =)
Gjest Eugene Onegin Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 se deg rundt. Hvor mange av de menn med damer tror du har store muskler ?
Gjest Gjest_nysgjerrigper_* Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 se deg rundt. Hvor mange av de menn med damer tror du har store muskler ? tja, de aller fleste har i hvert fall mye mer muskler enn meg. så du mener det er viktig med andre ord..? vet ikke om jeg forsto deg rett
La Luna Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Muskler er ikke viktig, krøking er ikke fint, og brune overkropper om sommeren er deilig. Der har du mine synspunkter.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 tja, de aller fleste har i hvert fall mye mer muskler enn meg. så du mener det er viktig med andre ord..? vet ikke om jeg forsto deg rett jeg gir blaffen i hvordan menn ser ut. Jeg bryr meg mer hvordan kvinner ser ut,
Gjest Mea Culpa Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det er fint med litt muskler, men personlighet er viktigere. Så rett deg opp og vær deg selv! Jeg kan sikle over bilder av Vin Diesel f.eks, men drømmemannen min er min samboer og han er temmelig tynn!
Gjest StockDama Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Muskler gir jeg beng i, men rett opp ryggen din...og for guds skyld, ikke fnis, du er en mann. Og menn fniser ikke.
Gjest Dolce Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Muskler er/kan være veldig tiltrekkende, men det viktigste er selvsagt om jeg liker personen - og et søtt/pent ansikt er det viktigste utseendemessig synes jeg. Endret 5. desember 2007 av Dolce
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg er en gutt på 23 år, 196cm og ca 75kg. Lang og tynn med andre ord. Jeg lurer på om jenter synes det er viktig med store muskler. Spurte eksen min en gang, men hun sa selvsagt at hun likte meg uansett... Jeg har vært heldig med ansiktet mitt, men synes jeg ser spinkel ut når jeg ser meg i speilet. Tynne armer og smal midje... Men jeg har kraftige hender og en feit og fin tissefant heldigvis, hihi=) Fordi jeg er så jævlig tynn, gidder jeg aldri å gå i bar overkropp om sommeren, dermed blir jeg temmelig blek også. Og jeg er for lat til å trene meg opp. Noen ganger synes jeg det er utrolig flaut å snakke med f.eks lave jenter fordi jeg rager tretten hoder over dem. Dermed krøker jeg meg ofte sammen.. synspunkter mottas med takk.. =) Synlige muskler er ikke noe sånt som egentlig teller! Jeg tenner på høyden til en gutt, smilet og kroppsbeherskelsen! Så får du være så tynn og lang du bare er, tror du er finere enn du aner En bar guttekropp til en høy gutt smelter meg og flere med meg...tenk på det du :love:
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Muskler gir jeg beng i, men rett opp ryggen din...og for guds skyld, ikke fnis, du er en mann. Og menn fniser ikke. En ekte mann fniser, ellers er ikke mannen mennskelig! Selvsagt kan en mann fnise.Ikke knisefnise som jenter kan gjøre, men kosefnise med jenta si går så fint atte
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Tynne menn er sexy , men de må gjerne gå i bar overkropp og bli brun og Så rett deg oppi ryggen og hiv skjorta! Måtte si det samme til min type. Han synes han var så tynn at han tok ikke av seg skjorta, men det ble andre boller da vi ble sammen. Så nå tar han av seg skjorta og blir brun, tynn og sexy
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Muskler betyr ingenting - HØYDE, derimot.... Mitt første "krav" til drømmemannen er at han må være høy. Vet at mange av venninnene mine tenker likedan. Tror du scorer mer på å være høy enn å være muskuløs!
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Drit de musklene, er ikke så viktig. Men helt ening i en som skrev her at du må rette deg opp i ryggen Vær stolt av høyden din, det værste som er en en mann som går krokrygga. det vil se ut som du har dårlig selvtillitt. rett deg opp!! og plages du av at du er for blek fordi du ikke er i sola så bruk en selvbryningskrem- et tips lang, solbrunn og flått er sexy det
Gjest Tigress Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Jeg slutter meg til koret: rett deg opp! Ellers er det ikke så viktig for meg at musklene er store, men en veltrent kropp er viktig, for det sier en del om personligheten. Personlig liker jeg tydelig definerte muskler, men de trenger ikke å være store.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Det viktigste er at du bærer deg selv godt. SÅ du må absoludt ikke krøke deg sammen, rett deg opp i ryggen og vær stolt av deg selv Jeg var sammen med en som var ganske samme størrelse som deg en gang (hmmm tro om det er deg? ), og jeg tenker enda tilbake på ham som kjempe sexy. Muskler er viktig for noen, akkurat som at store bryster er vikgtig for noen. Noen foretrekker små bryster og noen foretrekker at det ikke er særlig med muskler. Selv fortrekker jeg at det ikke er så mye muskler i motsettning til en veltrent muskelbundt, og velger heller enn med en liten mage enn en med vaskebrett. For meg er det viktig at kroppen ser naturlig ut, og ikke overtrent, og at personen selv bærer kroppen bra. Høy er også sexy.
Jaxx Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Dette er så individuelt at det virkelig ikke går an å få noe generelt svar på.
sebra Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 jeg personlig synes det er finere med spinkel kropp framfor muskler.
Gjest Gjest_nysgjerrigper_* Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 wow, hehe.. greit, tar hintet.. jeg skal aldri mer kroke meg sammen, kanskje jeg tilogmed vrenger av meg skjorta en sommerdag... fint å høre at muskler ikke er det viktigste i verden for alle..
Gjest Pax Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 Så lenge han er sterkere enn meg er det greit.
Mirepoix Skrevet 5. desember 2007 #20 Skrevet 5. desember 2007 I det store og det hele har ikke muskler noen ting å si for meg;) Når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg har vært mer tiltrukket av tynne gutter, enn de med muskler!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå