Gå til innhold

tegn på at han bare vil en ting!

Gjest Julie*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bottolf
Hvordan kan man se at gutten bare vil en ting?

hva er sikkre tegn?

De fleste menn vil mer enn én ting. Om han er skikkelig tent på deg ønsker han nok sex med deg over alt annet, men når man er ferdig med det vil han sikkert andre ting... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Så fint at folk er hjelpsomme da! :filer:

Kan dere ikke heller svare litt seriøst? Blir litt irritert over alle de unødvendige svarene...

Forøvrig har jeg ikke noe fasit jeg heller, det beste er vel å holde trusa på og se om han er noe å samle på utenfor senga?

Ellers kan du finne mye gøy på sider som dette: http://wiki.answers.com/Q/FAQ/593 eller tilsvarende på about.com ol. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Devin_*
Så fint at folk er hjelpsomme da! :filer:

Kan dere ikke heller svare litt seriøst? Blir litt irritert over alle de unødvendige svarene...

Forøvrig har jeg ikke noe fasit jeg heller, det beste er vel å holde trusa på og se om han er noe å samle på utenfor senga?

Ellers kan du finne mye gøy på sider som dette: http://wiki.answers.com/Q/FAQ/593 eller tilsvarende på about.com ol. ;)

useriøse spørsmål for useriøse svar. :mobil:

Og hva er galt med å være ute etter sex bare? Mange forhold som har skjedd etter det og.

Kanskje TS trenger å innse at det ikke finnes noe fasit på hvor man møter Mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet, men jeg merket det på en fyr jeg hadde sex med av og til, at han ikke ville vise affeksjon ute blant folk. Aldri holde hender, eller ta på hverandre. "Ikke her", sa han da, når vi var ute og jeg prøvde å smyge meg inntil ham. Det er et greit tegn på at han bare ønsker sex og ikke romantikk eller noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Det var da ikke er spesielt dumt spørsmål, og uansett hva gir deg rett til å bestemme hva som er dumt eller ikke. Mange bruker et sånt forum for å få svar på ting de er redde for å spørre andre om, og da hjelper det lite når folk bare er spydige og useriøse tilbake. Blir litt oppgitt over noen av brukeres mangel på respekt her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet, men jeg merket det på en fyr jeg hadde sex med av og til, at han ikke ville vise affeksjon ute blant folk. Aldri holde hender, eller ta på hverandre. "Ikke her", sa han da, når vi var ute og jeg prøvde å smyge meg inntil ham. Det er et greit tegn på at han bare ønsker sex og ikke romantikk eller noe mer.

Det kan da tyde på andre ting også, sosial angst for eksempel? Da er man ofte redd for å "dumme seg ut" ute blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, faretegnene er:

- laber interesse

- ikke interessert i å bli kjent godt kjent med deg

- vil ikke presentere deg for venner/familie

- er ofte opptatt

- tar ikke ofte kontakt

- ikke kroppskontakt utenom sex

Men disse tegnene kjenner vel de fleste til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært borti en del sånne folk dessverre, men det er ganske lett å finne ut av hva de vil

Trikset jeg bruker er å invitere på besøk, eller noe lignende.. når han kommer så sier du at du har mensen og at sex ikke er aktuelt.

Enten stikker han, ellers så blir han.

Enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti en del sånne folk dessverre, men det er ganske lett å finne ut av hva de vil

Trikset jeg bruker er å invitere på besøk, eller noe lignende.. når han kommer så sier du at du har mensen og at sex ikke er aktuelt.

Enten stikker han, ellers så blir han.

Enkelt.

...Og hvor lenge ble han - til etter neste besøk da du var "fri"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var borti en slik luring- da jeg fortalte at jeg hadde mensen og sex derfor ikke var aktuellt kom det " å nei, nå må jeg begynne helt på om igjen.........................

( han fikk meg til å tro at han virkelig ville bli kjent med ham, men alt var bare løgn og spill fordi han ville p...meg

ALDRI MER;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sier at han bare er interessert i sex , men denne er vel ganske åpenbar - mange er ærlige om det hvis du spør da , men dette er bare min påstand .

Jeg har ikke inntrykk av at de fleste egentlig bare er ute etter sex , tror de fleste leter etter noen å høre sammen med , uansett kjønn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nyskjerrig på hva som menes med "bare ute etter sex". Er det tøm og røm, eller generelt knullekompisområdet? Er det at han ikke tenker å en gang flytte sammen med deg, fortelle deg at han elsker deg, få barn med deg eller gifte seg med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det at han ikke tenker å en gang flytte sammen med deg, fortelle deg at han elsker deg, få barn med deg eller gifte seg med deg?

Jeg vile tippe det er det siste du foreslår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...