Gå til innhold

De syv dødssyndene


Dame70

Anbefalte innlegg

Programmet om "De syv dødssyndene" på Tv2 av Kristopher Schau & Co har fått mye kritikk for tema og programstilen. Mange synes det er avstøtende, vulgært og usamkelig :nei: mens noen synes den er bare helt megakult og rått :ler: .

Selv er jeg i den siste kategorien av kritikere. Synes at programmet er veldig bra laget, basert på fantasifulle ideer ispedd med vitenskapelig faktainnslag i ett reality-konsept.

Hva mener du om programmet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spadamen

Eg likar programmet. Det setter litt fokus på mørkesidene ved samfunnet. Syns ikkje Schauen har gjort noko spesielt gale. Det meste han har gjort, er jo ting som "normale" mennesker har gjort før (t.d plastisk kirurgi, barnevakt =]). Så vidt eg har sett, så har han jo ikkje skada nokon. Alt går utover han sjølv. Også er det jo eit morosamt program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg synes det er et veldig bra og underholdene program. Det tar jo opp seriøse temaer, som f.eks. hvordan det fråtses rundt omkring i verden, han bare setter det veldig på spissen. Jeg ler hver gang jeg se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lo så jeg gråt da han var "baby" og lå under babygym'en! :hoho:

Ja, samme her...........han var jo bare helt herlig, når han kom med det fornøyde gliset etter å ha lagt fra seg en deilig kladd i bleia. Kristopher lever seg helt inn i rollene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...