Gå til innhold

noen artige hormonbombe-historier her da?


Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Må si at jeg har begynt å bli skikkelig hormonell her. Dette er jeg jo forsåvidt vant til med PMS, men dette er litt annerledes alikevel.

1. Så ei dame i lilla kjole på tv her forleden. Hun lignet på mammaen min når hun gikk gravid med meg, så begynte jeg å tenke at "å nå er det jo miin tur" *hulk, snufs,snufs*

2. Jeg å sambo satt i bilen tidligere ikveld etter å ha handlet. Dette var midt i skumringen og jeg så hovedsaklig silhuetten hans med lue og litt hår som stakk ut fra den. Tenkte bare at "herregud så søøt han eeeerrr" Holdt nesten på å begynne å grine (!?!).

Eller så kjente jeg at sinte-dama holdt på å komme ut i dagen når han gikk ut å spiste på Ritz-kjeks. MINE Ritz-kjeks(?) Sa heldigvis ikke noe til ham....Rett etterpå ble jeg rammet av DEN kull-svarte samvittigheten og begynte nesten å grine igjen.

Nå begynte jeg nesten å grine av å tenke på at jeg ble sint på den utrolige søte mannemannen min som gikk å spiste kjeks å ante fred og ingen fare *hulk* -må bort å få kleeem-

Det var meg hittill...Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hummørsvingninger er definitivt tilstede...

Men jeg vet egentlig ikke om de er der på grunn av hormoner... Det føles jo veldig "rasjonelt" for meg da, nesten som om det er den store nyheten som utløser litt tankespinn og følelsesutbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... akkurat nå er jeg så sint på mannen min at jeg vurderer å la han vaske sitt eget tøy på ubestemt tid. Fant atter en gang to porsjonsnus i vaskemaskinen etter å ha vasket buksene hans. At det skal være SÅ VANSKELLIG å ikke legge brukte snus i lomma.... ?????? :grine::sur::frustrert::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... akkurat nå er jeg så sint på mannen min at jeg vurderer å la han vaske sitt eget tøy på ubestemt tid. Fant atter en gang to porsjonsnus i vaskemaskinen etter å ha vasket buksene hans. At det skal være SÅ VANSKELLIG å ikke legge brukte snus i lomma.... ?????? :grine::sur::frustrert::kjempesinna:

HAHA! Trenger ikke være gravid for å bli oppgitt over det!

Leste i et blad nylig om ei som begynte å hylgrine fordi mannen ikke overholdt vikeplikten. Det var før de viste at hun var gravid. Mannen sa da at "nå kjører vi og kjøpet en graviditetstest" og den var (selvfølgelig) positiv.

Mye artige, eh jeg mener heeelt rasjonelle historier i denne tråden :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg viste mannen min den positive testen, ble han så glad, jeg var glad og alle var så glaaade. Like etterpå ville ha fotografere meg med testen i hånden. Første barn og greier, vettu. Da ble jeg av en eller annen merkelig grunn pottesur (spør meg ikke hvorfor), og på bildet kan man si at det er tydelig. Ser ut som om jeg er på vei til begravelse... :ler:

Da jula kom var jeg et par måneder på vei, og ganske kvalm. Jeg fikk en sjokoladenisse i gave, og det var det eneste som smakte meg den jula. Rart nok. Men så ble nissen på mystisk vis gradvis borte, og det var den fyren som hadde spist den. Det førte til tidenes eksplosjon i heimen, med en blanding av kjeftbruk og tårer. Reaksjonen stod ikke helt i forhold til forseelsen...

Jaja, ikke rart vi ble skilt... :fnise:

Edit. Nå ser jeg at jeg har svart i juli-augustklubben, hvor jeg ikke hører hjemme nå. Men babyen ble da født i august, den, selv om det er ti år siden.;)

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit. Nå ser jeg at jeg har svart i juli-augustklubben, hvor jeg ikke hører hjemme nå. Men babyen ble da født i august, den, selv om det er ti år siden.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Blir vannvittig fort rørt, og av ting jeg ikke ble noe rørt av før.

Også her om dagen jeg var litt småirritert på grunn av et eller annet:

Sambo: "Har du litt sånn kort lunte i dag?"

Middis: "NEI!!!!!!!!! :frustrert: "

Også begynner han å LE?! Hmf...

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...