Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Vurderer å kjøpe gyngehest til dattera mi på 16 måneder til jul. Men er dette noe hun kommer til å bruke? Hva er deres erfaring med gyngehest ?
Gjest Audrey Horne Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ga en gynghest til min nevø den julen han ble 1 år. Nå er han straks 4 år og hesten er fortsatt i bruk av og til. Han brukte den masse (hadde den med i sengen også...) fra han var 1-3 år .
Kipa Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 den fra IKEA er kjempefin og god å sitte på, hatt den på småbarnsavd jeg jobber. Men Lukas fikk gyngehest til dåpen, en sånn ordentlig "gammeldags" - den har aldri vært brukt..
Kayli Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Mine to har hatt stor glede av gyngehesten sin. Nå er de så store at de ikke gynger på den mer, men den er i flittig bruk som hest på stallen i lek.
Tinelise Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jeg absolutt eeeelsket min da jeg var lita hvertfall
Mini_me Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Vi har hatt samme gyngehest som mannen hadde da han var liten. Den har vært veldig populær.... en liten stund
Gjest snazaroo Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Mine elsker sin gammeldagse gyngehest. Jeg har forsøkt gi den bort pga plassmangel her, men det fungerte helle dårlig ;-D
Minni-Mus Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Når bruker de fleste gyngehest?? Fra ca 1år? Når klarer de fleste å sitte og gynge (holde balansen)selv?
Tusenfryd Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Min toåring bruker sin gyngehest og nevøen min på 8 mndr synes den også er kjempeartig og får det til jul. Vi kunne ha startet mned gyngehest i fjor tror jeg. Men det er jo individuelt da - alle barn liker ikke det samme, så selv om "alle liker gyngehest og bruker den" er det jo sikkert noen som aldri vil synes det er gøy.
Gjest Gjest_mathilde_* Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Her var det i vertfall poppis
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Søster'n likte sin så godt at hun gynget den i stykker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå