Gå til innhold

Er gyngehest egentlig populært ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Vurderer å kjøpe gyngehest til dattera mi på 16 måneder til jul. Men er dette noe hun kommer til å bruke? Hva er deres erfaring med gyngehest ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg ga en gynghest til min nevø den julen han ble 1 år. Nå er han straks 4 år og hesten er fortsatt i bruk av og til. Han brukte den masse (hadde den med i sengen også...) fra han var 1-3 år :).

Skrevet

den fra IKEA er kjempefin og god å sitte på, hatt den på småbarnsavd jeg jobber. Men Lukas fikk gyngehest til dåpen, en sånn ordentlig "gammeldags" - den har aldri vært brukt..

Skrevet

Mine to har hatt stor glede av gyngehesten sin. Nå er de så store at de ikke gynger på den mer, men den er i flittig bruk som hest på stallen i lek.

Skrevet

jeg absolutt eeeelsket min da jeg var lita hvertfall :)

Skrevet

Vi har hatt samme gyngehest som mannen hadde da han var liten. Den har vært veldig populær.... en liten stund

Gjest snazaroo
Skrevet

Mine elsker sin gammeldagse gyngehest.

Jeg har forsøkt gi den bort pga plassmangel her, men det fungerte helle dårlig ;-D

Skrevet

Når bruker de fleste gyngehest?? Fra ca 1år? Når klarer de fleste å sitte og gynge (holde balansen)selv?

Skrevet

Min toåring bruker sin gyngehest og nevøen min på 8 mndr synes den også er kjempeartig og får det til jul. Vi kunne ha startet mned gyngehest i fjor tror jeg.

Men det er jo individuelt da - alle barn liker ikke det samme, så selv om "alle liker gyngehest og bruker den" er det jo sikkert noen som aldri vil synes det er gøy.

Gjest Gjest_mathilde_*
Skrevet

Her var det i vertfall poppis

Skrevet

Søster'n likte sin så godt at hun gynget den i stykker! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...